جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از صدا و سیمای مرکز استان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان، از زحمات مدیرکل و دست‌اندرکاران شبکه استانی دنا در پوشش مناسب برنامه‌های ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، ظهر امروز نشست مدیرکل و معاونان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با مدیر کل صدا و سیمای استان، به منظور برنامه ریزی و هم اندیشی پوشش ویژه رسانه ای برنامه های ماه مبارک رمضان، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست صمیمی از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در تولید برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و نگاه ویژه به پخش زنده جزء خوانی قرآن کریم قدردانی کرد.

وی به اهمیت قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان و تاثیر گذاری عمیق آن بر زندگی‌های امروزی پرداخت و بر استمرار فعالیت‌های قرآنی بالاخص از طریق صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

افتخاری، پوشش رسانه ای برنامه های شب های قدر، استفاده از روحانیان و کارشناسان مذهبی در برنامه های صدا و سیما، ضبط و پخش برنامه های محوری تبلیغات اسلامی از جمله سخنرانی سخنرانان و روحانیان شاخص، بیان احکام ویژه ماه مبارک رمضان در برنامه های صدا و سیما از سوی کارشناسان مذهبی و استفاده از قاریان استانی عضو دارالقرآن کریم در برنامه های این ماه را از دیگر پیشنهادهای اداره کل تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

در این نشست، مدیرکل صدا و سیمای استان برای پوشش برنامه های ماه مبارک رمضان در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام آمادگی کرد.

در پایان مدیرکل تبلیغات اسلامی با اهدای لوح سپاسی به رسم یادبود از زحمات دکتر رئوف، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قدرت اله الیاسی نیا IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    این پویش ها باید ادامه داشته باشد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای مدیریت بومی سازی تبلیغات مبلغان مذهبی و دینی حرف اول را می زند اما به هر حال هر کاری که کل مدیران محترم انجام بدهند دین نیست دین قرآن کریم است و چهارده معصوم ع است امور قرآن کریم با داراقرآن کریم استان کهگیلویه و بویراحمد درحال توسعه می باشد با احترام فراوان مدیر خانه قرآن کریم بقیه الله الا اعظم عج روستای حاجی محمد چین لوداب و هیئت مذهبی چهارده معصوم ع حاجی آباد چین لوداب کربلایی قدرت اله الیاسی نیا