یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار

حوزه/ استاندار گیلان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در دیدار با خانواده شهید شیرویه غریبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان به همراه جمعی از مسئولین، روز سه شنبه با خانواده شهید والامقام شیرویه غریبی دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا کم‌توقع و در تواضع بی نظیر هستند، اظهار کرد: برخی از این عزیزان پس از سال‌ها چشم‌انتظاری، با صبر و استقامت خود همچنان مقاوم و بی‌ادعا باقی ماندند.

عباسی با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا اسطوره‌های بی‌بدیل صبر هستند، تصریح کرد: حفظ شأن و احترام این عزیزان بر همگان واحب است و کاری که برای نظام و انقلاب انجام دادند، هرگز فراموش نخواهد شد.

استاندار گیلان افزود: از آنجایی که والدین شهدا به‌دلیل شرایط جسمانی قادر به مراجعه حضوری در بنیاد نیستند بر حسب وظیفه ذاتی خدمت این بزرگواران رسیده تا تجدید دیداری با آنان داشته باشیم و هم به مشکلاتشان رسیدگی کنیم و این حداقل کاری است که انجام می‌دهیم.

در پایان این دیدار استاندار گیلان با تقدیم لوح سپاس به خانواده شهید شیرویه قریبی، از آنان تجلیل به عمل آورد.

استاندار گیلان از خانواده شهید شیرویه غریبی تجلیل کرد

محمدرضا دوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، امروز در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز با جمعی از خانواده ایثارگران در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ملاقات کرد.

وی در این ملاقات‌ها مسائل ایثارگران در حوزه‌های درمان، مسکن، خدمات رفاهی و اجتماعی، تحصیلی، اشتغال و … مورد بررسی قرار داد و در جهت رفع آن راه‌حل‌هایی ارائه کرد.

داوطلب در حاشیه این دیدارها با بیان اینکه ایران اسلامی مدیون خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان و آزادگان است گفت: وظیفه ما به عنوان خادمین جامعه ایثارگری این است که ضمن تکریم ایثار آنان تمام تلاش و توان خود را جهت رفع مسائل و مشکلات این عزیزان به کار بگیریم.

استاندار گیلان از خانواده شهید شیرویه غریبی تجلیل کرد

استاندار گیلان از خانواده شهید شیرویه غریبی تجلیل کرد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha