دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان از دفتر خبرگزاری حوزه

حوزه/ طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن ربانی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام رجب پور، به‌عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیین تکریم و معارفه‌ نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، امروز با حضور جمعی از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در اهواز برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌ روح‌الله رحمانی مهر، مدیرکل دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، خدارحم امیری‌زاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در این مراسم به جایگاه و نقش مهم وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: امروز یکی از اولویت‌های مهم مردم، معیشت آن‌ها است و بخش اعظمی از تأمین معیشت مردم توسط جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد مردم را از نظام ناامید کند که بخش عظیمی از امیدآفرینی به تأمین معیشت باز می‌گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد به وظیفه سازمان جهاد کشاورزی در نظارت بر قیمت‌های بازار اشاره و تأکید کرد: نظارت‌ بر قیمت‌ها همواره باید دقیق باشد به‌ویژه نظارت بر ذبح دام و طیور مسأله مهمی است که باید به‌درستی صورت گیرد.

همچنین در این مراسم، مدیرکل دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: حضور جهادگران در دوران هشت سال دفاع مقدس با عنوان سنگرسازان بی سنگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.

حجت‌الاسلام رحمانی مهر افزود: امروز نیز نقش جهاد کشاورزی مانند آن دوران بسیار حساس و ارزشمند است؛ چراکه نزدیک به ۸۰ درصد از مدیریت سفره‌های مردم در دستان توانمند آنان می‌باشد؛ از این رو باید در مسیر ایجاد رفاه عمومی اقدام کرد.

وی ادامه داد: سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال به نقش مهم جهاد کشاورزی در عرصه معیشت مردم اشاره داشت و اگر سخنان ایشان محقق شود در جنگ اقتصادی کنونی پیروز خواهیم شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محمدعلی آفرین آباده، مسئول پیشین حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تقدیر و حجت‌الاسلام عبدالأمیر رجب پور قاسمی، به‌عنوان نماینده جدید رهبری در این سمت منصوب شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha