دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:مردم از افزایش قیمت ها و گرانی کالاها گله مند هستند و ستاد تنظیم بازار باید با رصد مرتب بازار، از افزایش قیمت کالاها و گرانی ها جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، در مصلای الغدیر این شهر با اشاره به اینکه لرستان سرزمین رورخانه های دائمی، فصلی و آبشارها است، گفت: نگاه تک بعدی نباید در زمینه مدیریت آب به این استان صورت گیرد، بلکه باید با برنامه ریزی صحیح آب به خوبی مدیریت انجام شود.

وی افزود: تسریع در روش های آبیاری قطره ای و اعمال مدیریت صحیح آب در کشور و لرستان، تکمیل سدهای نیمه تمام و در دست احداث و پمپاژهای آب کشاورزی باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم از افزایش قیمت کالاها گله مند هستند، خاطر نشان کرد: ستاد تنظیم بازار باید با رصد مرتب بازار و انجام فعالیت جهادی مبارزه با گران فروشی و کم فروشی، از افزایش قیمت کالاها و گرانی ها جلوگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به فرا رسیدن ولادت با سعادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی(ع)، خاطر نشان کرد: باید با تاسی از آن امام همام در راستای کمک به نیازمندان، احسان و نیکوکاری و صله رحم اقدامات چشمگیری در جامعه صورت گیرد.

وی در پایان از همکاری سپاه پاسداران، ارتش، آتش نشانی و شهرداری ناحیه ۲ برای آماده سازی زیرساخت های مصلای جدید خرم آباد قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha