یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: خانواده‌های اساتید و کادر حوزه علمیه نقش مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه دارند و باید قدردان تک تک آنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام نادر حقیقی، امروز در نشستی با اساتید حوزه‌های علمیه استان هرمزگان که در مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، ضمن تقدیر از اساتید و کادر حوزه استان، اظهارداشت: از تک تک خانواده‌های اعضای کادر و اساتید حوزه علمیه استان هرمزگان به واسطه همکاری و شکیبایی بی‌نظیری که دارند، سپاسگزارم.

وی، وجود روحیه جهادی در میان اساتید و کادر حوزه علمیه را ناشی از نگاه خانواده‌های آنان دانست و عنوان کرد: حوزه علمیه استان هرمزگان اگر توانسته قدمی بردارد با همراهی خانواده‌های محترم اعضا بوده است و اگر این همکاری نبود برنامه‌های حوزه در بخش آموزش، تعلیم و تهذیب به خوبی پیش برده نمی‌شد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان، ضمن تاکید بر اهمیت جذب و پذیرش طلاب از درون خانواده‌های روحانیون، ابراز کرد: همسران و خانواده‌های روحانیون نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت‌های بزرگ دینی داشته‌اند و امروزه نیز جامعه به مجاهدت آنها نیاز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha