یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فلسطین

حوزه/ سربازان رژیم اشغالگر قدس همزمان با دومین جمعه از ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی یورش برده و حدود ۴۰۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در ادامه هتک حرمت سربازان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی در روزهای اخیر و همزمان با ماه مبارک رمضان، شب گذشته نژادپرستان صهیونیستی به مسجد الاقصی حمله و با بازداشت ۴۰۰نفر، ۱۵۲ نفر را هم زخمی کردند.

بر اساس اعلام منابع میدانی، نظامیان اسرائیلی پس از حمله به صحن مسجدالاقصی و شلیک گاز اشک‌آور، شمار زیادی از نمازگزاران را در داخل مصلای مسجد، محاصره و نمازگزاران را بازداشت کردند، حتی تروریست‌های صهیونیست به مغازه های خارج از مسجد هم حمله کردند.

نظامیان اسرائیلی پس از حمله به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی که به زخمی شدن و بازداشت ده‌ها نفر انجامید، به طور کامل از این مسجد عقب‌نشینی کردند. پس از عقب‌نشینی سربازان رژیم اشغالگر قدس، هزاران نفر از فلسطینیان در پی بازگشایی درهای مسجد الاقصی به این مسجد وارد شدند.

تصاویر ارسالی حاکی از اهانت سربازان و شهرک نشینان صهیونیستی به مسجدالاقصی دارد و در این تصاویر صهیونیست ها با حمله به سمت نماز گزاران و برهم زدن فضای عمومی مسجد و ورود با کفش، سعی در تحریک نمازگزاران فلسطینی و اهانت به این مکان مقدس را داشتند.

صهیونیست‌ها اصرار دارند هر ساله در ماه مبارک رمضان هتک حرمت به مسجد الاقصی انجام دهند و با حمله به نمازگزاران در ماه رمضان فلسطینی ها را تحریک نمایند. اقدامی که سال گذشته منجر به پاسخ گروههای مقاومت گردید و جنگ غزه آغاز شد.

شایان ذکر است، امسال نیز گروههای مقاومت هشدار دادند، حمله به نمازگزاران جنایت است و عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha