جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام غبیشاوی

حوزه/ حجت‌الاسلام عبیشاوی، مطالبه گری صحیح برای رفع مشکلات را یک فریضه و امر به معروف خواند و گفت: اگر مشکل یا کاستی در جامعه وجود دارد، باید با امر به معروف و مطالبه‌گری صحیح در تلاش برای حل آن مشکل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آبادان، با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و ایام مبارک ماه رمضان، همگان را توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات کرد.

وی در بخش آغازین سخنان خود، پیرامون جنگ فرهنگی-رسانه‌ای دشمنان مطالبی را بیان کرد و گفت: دشمنان جنگ رسانه‌ای را علیه مسلمانان به‌خصوص مردم ایران به راه انداخته و در تلاش برای ایجاد تفرقه میان آحاد مسلمین و اقوام هستند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، با تأکید بر ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای مردم، تصریح کرد: لازم است که نهادهای فرهنگی ضمن روشنگری در جامعه، کلاس‌های سواد رسانه عمومی برای مردم برگزار کنند.

امام جمعه آبادان، همچنین به مردم توصیه کرد که اخبار را صرفاً از طریق رسانه‌های داخلی و منابع معتبر و مورد اطمینان دنبال کنند؛ چراکه دشمنان با استفاده از خبرهای جعلی قصد ضربه به نظام اسلامی را دارند.

وی، با بیان اینکه امروز در جنگ روایت‌ها قرار داریم، گفت: هر فرد می‌تواند در جامعه یک رسانه باشد و واقعیت‌ها را بیان و شفاف‌سازی کند.

امام جمعه آبادان، مطالبه گری صحیح برای رفع مشکلات را یک فریضه و امر به معروف خواند و تصریح کرد: اگر مشکل یا کاستی در جامعه وجود دارد، باید با امر به معروف و مطالبه‌گری صحیح در تلاش برای حل آن مشکل بود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، در پایان به دیدار مسئولان ارشد نظام با رهبر انقلاب در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: طبق سخنان مقام معظم رهبری مسئولان همانند دولت قبل برنامه‌ریزی خود را معطل برجام نکنند تا آسیبی به اقتصاد کشور وارد نشود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha