دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نگهبان ملت و حافظ استقلال کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان لشگر ۸۴ پیاده لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد با تبریک روز ارتش، گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت ها و دلاور مردی های نیروهای مسلح و جوانان غیور ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز اقتدار نیروهای مسلح موجب امنیت و سرافرازی ایران اسلامی در جهان شده است، افزود: نام پرآوازه ایران اسلامی در شجاعت و امنیت در جهان زبانزد و خاری در چشم دشمنان اسلام و نظام است.

امام جمعه خرم آباد، ارتش را نگهبان و حافظ استقلال کشور دانست و خاطر نشان کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین بنام روز ارتش نقطه عطفی در تاریخ کشور بود و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ما هر چه جلوتر می رویم شاهد بالندگی و توانایی روزافزون جان برکفان نیروهای مسلح هستیم.

امیر خوش کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان هم در این دیدار گفت: ما ارتشیان بر عهد و پیمان خود با امام راحل و مقام عظمای ولایت وفادار و ایستاده ایم و تا پای جان سربازانی صادق برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha