دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: جهاد به معنی واقعی کلمه یعنی یک تلاش مضاعف برای خنثی سازی عملیات دشمن و در این راه باید شیوه های بکارگیری دشمن را شناخت و با افق های بلند مدت و کوتاه مدت برای عملیاتی شدن جهاد تبیین برنامه ریزی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در جلسه مجمع روحانیون استان سمنان اظهار داشت: روحانیون، دانشگاهیان و مداحان در خط مقدم جهاد تبیین هستند و باید سعی کنیم تا الزامات جهاد تبیین را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: جهاد تبیین به معنی واقعی کلمه یعنی یک تلاش مضاعف برای خنثی سازی عملیات نرم دشمن و در این راه باید شیوه های بکارگیری دشمن را شناخت و با افق های بلند مدت و کوتاه مدت برای عملیاتی شدن جهاد تبیین برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: در این خصوص لازم است به فرموده مقام معظم رهبری دستاوردهای نظام اسلامی در طول این چهل و سه سال برای عموم مردم جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی بر قله ای از اقتدار ایستاده است که آمریکا را در دیگر طرف مذاکره نمی پذیرد و در عرصه های فرهنگی، علمی، سیاسی، نظامی و امنیتی پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است.

وی گفت: امید بخشی به جامعه و ایجاد اعتماد بین مومنین و مردم یکی از مواردی است که باید در جهاد تبیین مورد توجه کامل قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: امروز در حل مسائل و مشکلات اقتصادی، دولت حرکت رو به جلو دارد و به فرموده مقام معظم رهبری نباید از کسانی که در وسط میدان در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم و کشور هستند نقد مچ گیرانه و ناامید کننده کرد و انتقاد باید از روی دلسوزی و خوش بینانه انجام گیرد.

در این نشست جمعی از طلاب حوزه های علمیه سمنان به بیان نظرات و دغدغه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha