سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ب

حوزه / رزمایش کریمانه خادمیاران و یاوران رضوی همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در قالب اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان و ایتام شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: رزمایش کریمانه با شکوه همدلی و ایثار خادمیاران و یاوران رضوی چهار کانون خدمت رضوی معین الضعفا، سلطان طوس، ثامن الحجج و ضامن آهو در آران و بیدگل به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و با شعار« پیوند کرامت حسنی با شمیم خدمت رضوی» اجرا شد.

عباس آذرباد افزود : کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی، کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل، ادامه داد: رزمایش کریمانه خادمیاران و یاوران رضوی در قالب توزیع بسته‌های معیشتی، گوشت مرغ و وعده افطاری در کل به ارزش ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بین نیازمندان و ایتام محدوده هر کانون اجرا شد.

وی عنوان کرد: خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی معین الضعفا با همدلی و ایثار کریمانه خود، در قالب پویش نذر رضا(ع) ۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیون تومان را به نیازمندان و ایتام محدوده کانون واقع در مسجد پیامبر اعظم و مجتمع مسکن مهر آران و بیدگل اهدا کردند.

به گفته وی همچنین خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلطان طوس واقع در حرم باب المراد نیز با توزیع ۱۱۳ کیلوگرم گوشت مرغ سفره‌های ایتام آران و بیدگل را در شب نیمه ماه رمضان و تولد امام حسن(ع) رنگین کردند و برکت دادند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل اظهار داشت : خادمیاران و یاوران رضوی کانون، بسته‌های گوشت مرغ به ارزش سه میلیون تومان را به عنوان نذر رضا(ع) بین ۷۰ خانوار از ایتام و نیازمندان محدوده کانون و مجاور حرم امامزاده قاسم(ع) توزیع کردند.

آذرباد تصریح کرد : یک خادمیار کانون خدمت رضوی ضامن آهو(شماره ۹) آران وبیدگل نیز با شعار «همه خادم الرضاییم» و تهیه ۷۰ غذای گرم به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان سفره افطاری نیازمندان را گرمی و برکت داد.

وی یاد آورشد: یکی از خادمیاران کانون خدمت رضوی ثامن الحجج نیز به همت یکی از موسسات خیریه تهران ۱۶ بسته معیشتی را بین شماری از دانش آموزان بی بضاعت یکی از مدارس شهرستان و تعدادی از خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

به گفته وی، بسته‌های معیشتی شامل گوشت، خرما، برنج، حبوبات، رب گوجه‌فرنگی، روغن و ماکارونی ‌به ارزش پنج میلیون تومان با هدف محرومیت زدایی و گره گشایی بین جمعیت هدف آن توزیع شد.

شایان ذکراست، در حال حاضر ۱۲۵ خادمیار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند.

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha