سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ دیدار و ضیافت افطار نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به مناسبت ماه مبارک رمضان شنبه شب با حضور جمعی از روحانیون و مبلغان دینی سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، دیدار و ضیافت افطاری نماینده ولی‌فقیه در کردستان با جمعی از روحانیون، حوزویان و مبلغان دینی در شهرستان سنندج برگزار شد.

در این نشست که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ضمن خیر مقدم به جمع حاضر و تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: از حضور همه عزیزان تشکر می‌کنم.

وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی اخیر مشهد مقدس، گفت: شهدای تبلیغ با زبان روزه در حرم مبارک امام رضا(ع) به دست بدخواهان به شهادت رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه با بیان اینکه ماهیت این جلسات شعاری نیست، بلکه بر اساس عقیده برگزار شده است، تصریح کرد: واقعا حضور در بین روحانیون و مبلغان دینی جای شکر و مایه افتخار است و امیدواریم این جلسات و نشست‌ها ماهانه متناسب با مناسبت‌ها برگزار شود.

وی بر ضرورت هم‌افزایی و مشورت بین روحانیون در راستای پیشبرد اهداف تاکید کرد و افزود: تکریم علمای شیعه و سنی در شهر و روستاهای استان که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، را یک وظیفه دانسته و جزو برنامه‌های اولویت‌ دار ماست.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه شعار سال گذشته ما "امید، وحدت و آرامش" و امسال نیز با شعار "صداقت، محبت و رفاقت" برنامه‌ها را پیش خواهیم برد، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان نظام تاکید فرمودند "امید را به جامعه تزریق کنید،‌ گرچه در مسائل اقتصادی دچار مشکل هستیم، اما دستاوردها و پیشرفت‌های مختلفی داریم که باید بازگو شود".

وی با ذکر اینکه با برهم زدن جامعه چیزی عایدمان نمی‌شود، اظهار کرد: وحدت باید عملی و در همه شرایط باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه در شب‌های قدر از خدا خود خداوند را بخواهیم، یادآور شد: همه با هم برای یکدیگر آرزوی موفقیت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha