جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: امروز ما در یک جنگ احزاب و نابرابر رسانه ای هستیم و دشمن بر روی رسانه و فضای مجازی سرمایه گذاری کرده است تا بتواند خواسته های خود را به خورد توده مردم بدهد و در این راه یک عده را هم اجیر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، شامگاه شنبه در مراسم شب ولادت امام حسن (ع) که در مسجد جامع علی بن ابی طالب(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: انسان عادی با فقر علمی خود نمی تواند امام حسن (ع) و اهل بیت علیهم السلام را بشناسند و برای شناخت این ذوات مقدسه باید به کلام های نورانی آن حضرات مراجعه و کینم.

وی اضافه کرد: جامعه کبیره به عنوان شناسنامه اهل بیت علیهم السلام به معرفی آن ها پرداخته است و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای مطالعه جامعه کبیره و حفظ کردن برخی از فرازهای آن می باشد و باید اهل بیت را با آن اسامی که خودشان بیان کرده اند، بخوانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان این که حضرت امام حسن (ع) فهرست علوم لدنی پروردگار عالم است، تصریح کرد: شأن، سیره، سکوت و سخن گفتن اهل بیت(ع) تبیین گر است و خداوند همان گونه که قرآن را جدا کننده حق و باطل و فرقان معرفی کرده است، اهل بیت نیز این شأن و خصوصیت را دارند.

وی اضافه کرد: از صدر تاریخ تاکنون مهم ترین اتفاقی که رقم می خورد، جنگ روایت هاست و امام حسن (ع) به عنوان تبیین گر و امام جامعه و مدافع راستین دین در مجلسی که معاویه و عمروعاص برای بی آبرو کردن اهل بیت برگزار کرده بوند، توانست به همه توهین های جریان نفاق و کفر جواب علمی بدهد و این جریان در تاریخ به عنوان فضیلتی بزرگ برای اهل بیت ثبت شد.

حجت الاسلام امامی، تحریف را مهم ترین علت ضربه به بشریت در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: امروز ما در یک جنگ احزاب و نابرابر رسانه ای هستیم و دشمنی که به هیچ چیزی اعتقادی ندارد، بر روی رسانه و فضای مجازی سرمایه گذاری کرده است تا بتواند خواسته های خود را به خورد توده مردم بدهد و در این راه یک عده را نیز اجیر کرده است.

وی بیان کرد: بی بی سی انگلیسی برای اروپایی ها با پول خدمات ارائه می دهد، اما شبکه فارسی زبان آن به صورت رایگان پخش می شود و دلیل آن این است که منافع غرب در ایران با انقلاب اسلامی از بین رفته و دشمن می خواهد با رسانه به جمهوری اسلامی ضربه بزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در طول تاریخ شیعه با نقص ها و کمبودهایی که دارد، بی نظیر است و همه ما موظف هستیم با جهاد تبیین از آن دفاع کنیم و به هر کسی که دسترسی داریم سخن حقیقی انقلاب را برسانیم و مقابل تحریف و ضربه دشمن را بگیریم. اگر تحریف اتفاق بیفتد هر چه قدر در دیگر جاها نیز سرمایه گذاری کنیم، فایده ای نخواهد نداشت.

حجت الاسلام امامی افزود: صد سال دیگر نسل های بعدی که می خواهند انقلاب اسلامی را بشناسند به آثار باقی مانده از آن رجوع خواهند کرد، بتابراین تبیین و رساندن روایت درست به مردم بسیار اهمیت دارد.

وی اظهار کرد: امروز دشمن می خواهد پهلوی ملعون را که برای نفس کشیدن مردم هم جایی باقی نگذاشته بود و ایران به یک کشور فلاکت زده تبدیل شده بود و سردمداران شوروی و انگلیس و امریکا و... بدون اطلاع شاه مملکت وارد کشور می شدند و شاه را به جلسات خود در تهران راه نمی دادند، تطهیر کند و تاریخ را تحریف شده به خورد مردم بدهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha