دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر سید محمدحسین چاوشیان

حوزه/ مدیر بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با استاد انصاریان دیدار و گفت‌وگو و کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه دکتر سید محمدحسین چاوشیان، مدیر بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با استاد انصاریان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاریان ضمن تقدیر از برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم اظهار داشت: این نمایشگاه فضای خوبی را برای عرضه محصولات قرآنی فراهم کرده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی به بخش مشاوره اشاره کرد و بیان داشت: ارائه مشاوره‌های قرآن بنیان که برگرفته از کلام‌الله باشد می‌تواند آثار و تبعات خوبی را در جامعه به همراه داشته باشد.

چاوشیان، مدیر بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات گران‌سنگ استاد انصاریان اظهار داشت: این نمایشگاه بستری را فراهم کرده است که بتوانیم از تجربیات و علم، عالمان بزرگی همچون شما بهره‌مند بشویم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ضمن رونمایی از کتاب‌های استاد انصاریان از سال‌ها خدمات حوزوی و تبلیغی وی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیر بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته مشاوران برتر حوزه و دانشگاه در غرفه ضیافت خاتم حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha