دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد بارانی

حوزه/ حجت الاسلام بارانی گفت: روحانیون از فرصت ماه مبارک رمضان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب جهاد تبیین استفاده کرده و این فرصت را به ارزشمندترین موسم تبیین و تبلیغ دستاوردهای نظام اسلامی تبدیل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی، در دیدار با ائمه جماعات مهدی‌شهر، به میزبانی دفتر خود، بهترین زمان برای انس با قرآن را ماه مبارک رمضان دانست و اظهار داشت: این ماه بهترین فرصتی است که یک حرکت قرآنی در جامعه شکل بگیرد.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه تفسیر قرآن در جامعه مهجور و مورد بی‌مهری قرار گرفته است، افزود: ایجاد نهضت تفسیر قرآن در جامعه امری ضروری به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین و تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه تصریح کرد: مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در این است که به رغم همه پیشرفت‌ها و بالندگی در عرصه‌های مختلف به ویژه تکنولوژی‌های مدرن، علوم و فنون جدید دشمنان با ابزار رسانه‌ای متنوع سعی می‌کنند تا جمهوری اسلامی ایران را با نقص و کوتاهی معرفی کنند.

حجت الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: ضروری است تا روحانیون از فرصت ماه مبارک رمضان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب جهاد تبیین استفاده کرده و این فرصت را به ارزشمندترین موسم تبیین و تبلیغ دستاوردهای نظام اسلامی تبدیل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha