دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه جانفشانی و رشادت های نیروهای لشکر ۸۴ در عملیات حاج عمران به یادماندنی است، گفت: ارتش نمایشگاهی از ایثار و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در رژه روز ارتش در خرم آباد با اشاره به اینکه امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است، گفت: نیروهای مسلح از عناصر قدرت ملی در نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به جانفشانی و ایثارگری های نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس، بیان کرد: ارتش با شجاعت و صلابت در کنار سایر نیروهای بسیجی و انقلابی از آب و خاک میهن اسلامی ایران دفاع کرد و در حفظ استقلال و سرافرازی ایران اسلامی همت خود را بکار گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ارتش مایه اطمینان و آرامش ملت است، خاطر نشان کرد: وجود نیروهای مسلح مومن، شجاع و بابصیرت موجب اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه جانفشانی و رشادت های نیروهای لشکر ۸۴ در عملیات حاج عمران به یادماندنی است، گفت: ارتش نمایشگاهی از ایثار و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در راه انجام رسالت و مسئولیت خود همواره خدا را در نظر می گیرند، افزود: عزت دین و شکوه روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه اقتدار نیروهای مسلح است.

وی در پایان تصریح کرد: بی شک اگر امروز مرزهای زمینی، دریایی و هوایی از امنیت لازم برخوردار است به دلیل اقتدار و انجام رسالت جهادی نیروهای مسلح است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha