دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1019840
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
شبکه رادیویی قرآن

حوزه/ میزگرد تخصصی "اشراق"، عنوان ویژه برنامه شبکه رادیویی قرآن است که از فرصت شب قدر، اهمیت آن و شب زنده داری برای انتقال مفاهیم قرآنی و معارفی به مخاطبان استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن، میزگرد تخصصی "اشراق"، عنوان ویژه برنامه شبکه رادیویی قرآن است که از فرصت شب قدر، اهمیت آن و شب زنده داری برای انتقال مفاهیم قرآنی و معارفی به مخاطبان استفاده خواهد کرد؛ سخنرانی، گفتارو بخش کارشناسی، تلاوت ، دعا و مناجات، مرثیه و نغمه های آئینی برای رساندن پیام از جمله آیتم های این ویژه برنامه است.
این گزارش حاکیست؛ ویژه برنامه اشراق کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده در شب های قدر ساعت ۲۱:۰۰ از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می شود.
بر اساس این گزارش: ویژه برنامه اشراق ۳۱ فروردین ماه مصادف با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان و شب ضربت خوردن حضرت علی (ع)، با موضوع کیفیت نزول قرآن (دفعی و تدریجی)، در شب ۲۱ رمضان، شب شهادت حضرت علی (ع) با موضوع چرایی و چگونگی تحول جامعه از زمان حکومت امام علی (ع) تا شهادت آن حضرت و در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان با موضوع معنا و ماهیت شب قدر در پرتو قرآن و روایات معصومیت (ع) تقدیم مخاطبان می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha