دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست خبری آیت الله خاتمی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروهای مسلح ما همواره در خدمت به مردم شریف و همیشه در صحنه کشورمان پیشگام هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله سید احمد خاتمی، در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن تبریک روز ارتش و سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: امروز به برکت خون شهدا ارتش جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام، جایگاه ممتاز و والایی دارد که در آن معرفت، بینش و عقیده حرف اول را می‌زند.

امام جمعه موقت تهران، ضمن پاسداشت مقام شهدا و تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتشِ امروز، دقیقا همان ارتشی است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آن را شجره طیبه برمی‌شمارند، اظهار کرد: معرفت، بینش و عقیده در ارتش سرفراز اسلام حرف اول را می‌زند و تا زمانی که این اولویت‌ها در ارتش مردمی ما وجود دارد، هیچ گاه دچار کج ‌روی، لغزش و بی‌تفاوتی نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز جایگاه ارتش، در تراز جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه ارتش سرافراز و مردمی با پایبندی به اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام در مقایسه با سایر ارتش‌های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های نظامی امیدهای آینده نظام اسلامی هستند افزود: جوانان باغیرت و با ایمان این سرزمین با اولویت قرار دادن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی نمی‌گذارند کمترین آسیبی به این نظام مقدس وارد شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما همواره در خدمت به مردم شریف و همیشه در صحنه کشورمان پیشگام هستند، خاطرنشان کرد: هرگونه تحرک و تلاش ارتش مایه عزت اسلام و مسلمین است، نیروهایی که با اولویت قرار دادن ارزش‌ها، اعتقادات، امنیت و آسودگی خاطر هم‌وطنانمان، شهیدانی همچون شهید بابایی و شهید ستاری که‌ این‌ دانشگاه مزین به نام‌ این شهید است را تقدیم این نظام و کشور کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha