دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام چنانی

حوزه/ حجت‌الاسلام چنانی با اشاره به آغاز پذیرش در موسسه آموزش عالی حوزوی امیرالمؤمنین(ع) اهواز، گفت: این مؤسسه در رشته‌های تخصصی سطح  ۲ و ۳ شروع به کار نموده و طلاب علاقه‌مند را در رشته‌های سطح ۳ آموزش می‌دهد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین چنانی، استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به آغاز پذیرش داوطلب در این مؤسسه، اظهارداشت: مؤسسه آموزش عالی حوزوی امیرالمؤمنین علیه‌السلام اهواز در رشته‌های تخصصی سطح ۲ و ۳ شروع به کار نموده و طلاب علاقه‌مند را در رشته‌های سطح ۳ که شامل مشاوره اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، تفسیر موضوعی قرآن، مهدویت، علوم حدیث، تبلیغ کودک و نوجوان و نقد وهابیت پذیرش و تحت برنامه مصوب مراکز تخصصی قم آموزش می‌دهد.

وی بیان کرد: طلاب در مدارس علمیه بلندمدت استان خوزستان می‌توانند در رشته‌های تخصصی سطح ۲ که شامل رشته‌های تاریخ اهل‌بیت علیهم‌السلام، تفسیر قرآن، اخلاق اسلامی، کلام اسلامی و حقوق و قضای اسلامی می‌باشد شرکت نمایند.

حجت‌الاسلام چنانی، با بیان اینکه طلاب فارغ‌التحصیل مدرک رسمی حوزوی با عنوان رشته تخصصی اعطا خواهد شد، گفت: الحمدلله با عنایت آیت‌الله موسوی جزایری، رییس شورای حوزه علمیه استان خوزستان و حمایت‌های مدیریت حوزه‌ علمیه استان، اساتید فاضل خوبی از قم و اهواز جهت تدریس در این مؤسسه دعوت بکار شده‌اند.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی امیرالمؤمنین(ع) استان خوزستان، در پایان با بیان اینکه پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۲ ویژه مهرماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد، اظهارداشت: طلاب گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش قم در رشته‌های مورد علاقه ثبت‌نام نمایند.

توضیحات مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی امیرالمؤمنین(ع) در خصوص جذب داوطلب جدید

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha