دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سعید روحانی

حوزه/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم بر لزوم بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی طی سخنانی در نشست مسئولان کانون های فرهنگی هنری برتر مساجد قم با فرماندار با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت‌های کانون‌ها در سطح استان و همراهی مسئولان ابراز داشت: نخبگان این کانون‌ها، اهل اندیشه و دغدغه پیرامون جریان های فرهنگی و ارزیابی ظرفیت ها در تسهیل امور فرهنگی هستند.
وی افزود: یکی از مشکلات جدی در زمینه فعالیت کانون‌ها، فقدان بودجه فرهنگی برای اقدامات و توسعه طرح هاست، در گذشته بودجه فرهنگی در اختیار اداره ارشاد قرار می گرفت و برنامه های سالیانه‌ و خروجی‌های خوبی داشتیم، اما دیگر این بودجه استانی در اختیار کانون های فرهنگی قرار نمی گیرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم، ادامه داد: فعالیت های فرهنگی گسترده ای در بخش ها و روستاها انجام می گیرد که با کمترین بودجه و با همت مسئولان کانون ها در مساجد تحقق پیدا می کند، چه آن که اگر بررسی لازم در مورد بودجه های فرهنگی انجام شود، توان و ظرفیت بالایی به خصوص در رفع آسیب ها وجود دارد.

حجت الاسلام روحانی همچنین یادآور شد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ظرفیت مهمی در مقابله با آسیب‌ها و توسعه برنامه‌های فرهنگی و طرح‌های اشتغال زایی و کارآفرینی به شمار می رود و لذا نیاز به حمایت‌های ویژه‌ای در مسیر رشد و تعالی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha