جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
6

سرپرست فرمانداری کاشان با تاکید بر ضرورت احداث مرکز توانبخشی جانبازان، گفت: در کاشان ۹۰ جانباز بالای ۷۰ درصد داریم که نیازمند حمایت و دریافت خدمات درمانی مناسب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمدشریف زارعی در جلسه ای با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان که در فرمانداری کاشان برگزار شد، گفت: کاشان از جمله شهرستان هایی است که آمار شهدا و ایثارگران قابل توجهی دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، حفظ یاد و خاطره شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه همیشگی مدیران دانست و افزود: آنچه در تمامی وصایای شهدا مشهود است تلاش برای حفظ ولایت و انقلاب است.

وی با بیان برخی از دغدغه های خانواده های شهدا در خصوص گلستان‌های شهدا، اظهار کرد: بیش از یکهزار لاله گلگون کفن در دارالسلام کاشان قرار دارند و طی سال های اخیر برنامه های بسیاری برای بازآفرینی و ایجاد فضاهای مطلوب و مناسب انجام شده، ولی همچنان نیازمند طرح های جامع تری با هدف کسب رضایت بیشتر خانواده معظم شهدا است.

شریف زارعی، احداث مرکز توانبخشی جانبازان را ضروری دانست و تاکید کرد: در کاشان حدود ۹۰ جانباز بالای ۷۰ درصد داریم که نیازمند حمایت و دریافت امکانات و خدمات درمانی مناسب هستند.

سرپرست فرمانداری کاشان، افزود: نمادهای حماسه و ایثار در کاشان شرایط نامناسبی دارند، لذا ضروری است برای احداث این مجتمع زمینی اختصاص یافته که مستلزم پیگیری های اداری برای ساخت آن است.

وی تصریح کرد: معرفی زندگی، منش و رفتار شهدا خواهد توانست نسل جوان امروز را که تشنه روحیه جهاد و شهادت است بهتر با دستاوردهای انقلاب آشنا سازد.

زارعی، شاگردان مکتب انقلاب را قهرمانانی دانست که آماده جانفشانی در شرایط خاص هستند، افزود: نمونه ای که می توان از آن یاد کرد زمان شیوع بیماری کرونا در کاشان بود و علاوه بر شهیدانی که در حوزه سلامت تقدیم شده است، حدود ۷۰ شهید نیز در دفاع از حرم تقدیم شده که افتخار منطقه کاشان است.

مسعود احمدی نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تاکید بر این که نورانیت شهدا امنیت ما را نه تنها در کشور بلکه در جهان تامین کردده است، تصریح کرد: نسل جوان سفیران خوب برای انتقال فرهنگ به نسل های آینده هستند.

وی، در پایان خاطر نشان کرد: در شهرستان کاشان ۹۲ گلزار شهدا داریم که تاکنون ۸ گلزار ساماندهی نشده و از این تعداد ۵ گلزار در محوطه امامزادگان شهر وجود دارند که باید ساماندهی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha