یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام جلیلیان امروز ظهر در همایش ائمه جمعه و جماعات در راستای «جهاد تبیین»

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، گفت: گرچه حامی دولت جهادی و مردمی هستیم، اما حضور بانیان وضع موجود در مسند برخی پست های مدیریتی باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات با موضوع «جهاد تبیین» که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه تعلیم و تربیت آسمانی و تبیین وحی و دستورات الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه، ماه رمضان را «ماه تبیین» دانست و با اشاره به تأکید حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص « جهاد تبیین»، گفت: باید در زندگی تک تک ما، تغییر محسوس و فعالیت بر گرفته از «جهاد تبیین» دیده شود.

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: دفاع مقدس واجب کفایی بود، اما رهبر معظم انقلاب در خصوص «جهاد تبیین» می فرمایند: واجب عینی و فوری است، لذا ما باید همچون دوران دفاع مقدس، موظفیم روشنگری داشته باشند.

وی در خصوص مسائل روز جامعه و تبلیغات منفی دشمنان برای تضعیف عملکرد دولت سیزدهم، گفت: برخی حساب شده در رسانه های ضد انقلاب و عقبه داخلی آنها، به دنبال ایجاد یأس و تلقین ناکار آمدی دولت هستند، ما هم در باید با جهاد تبیین امید آفرینی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه اظهار کرد: رئیس جمهور در حالی دولت سیزدهم را تحویل گرفت که با باری از مشکلات روبرو بود و سر رسید بدهی های دولت قبل، نمونه ای از معضلات به جا مانده بود.

حجت الاسلام جلیلیان خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم علی رغم مشکلات باقی مانده از دولت گذشته، با مدیریت جهادی بر تحریم فلج کننده غالب شده و این موضوعی است که دشمنان به آن اعتراف می کنند.

وی در پایان گفت: در عین حالی که از دولت خدوم و جهادی حمایت می کنیم، اما از حضور تعداد زیادی از بانیان وضع موجود که سال ها چشم انتظار لطف کدخدا بودند، در پست های مدیریتی نگرانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha