پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1020315
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
تبریز

مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله فیض سرابی با حضور مردم شهر زرنق شهرستان هریس در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت آیت الله حاج محمد فیض سرابی نماینده خبرگان رهبری آذربایجان شرقی با حضور جمعی از علما و مسئولان استان و مردم شهر زرنق شهرستان هریس در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی پورمحمدی، عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به نقش علما در جامعه و در دوره غیبت حضرت امام زمان (عج)، گفت: علما هر کجا اقتضا کرده حتی جانشان را در دفاع از اسلام، شیعه و ولایت از دست داده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آیت الله فیض سرابی شخصیتی بود که عمر خود را در راه اسلام، انقلاب اسلامی و اطاعت از رهبری سپری کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از شیوه های دشمن در مورد حذف مرجعیت و روحانیت از جامعه این بود که علما را از چشم مردم بیندازند، خاطرنشان کرد: انگلیسی ها برای ضربه زدن به روحانیت از روحانی مبدل استفاده می‌کردند و امروز هم دشمن در شبکه های اجتماعی علیه روحانیت تبلیغ می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خلاء علمایی همچون آیت‌الله فیض سرابی باید پر شود، گفت: حوزه علمیه چهارده معصوم(ع) در شهر زرنق بستر مناسبی برای تربیت فرزندانی است که استعداد طلبگی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha