پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: ظرفیت بعضی از قطعه‌های زمانی برای جذب رحمت الهی متفاوت است و ماه مبارک رمضان یکی از آنها است که لیله القدر قله زمانی از نظر جلب، جذب و توزیع رحمت الهی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران، بامداد امروز در مراسم شب قدر نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع دماوند با بیان اینکه شب قدر، نعمت بزرگ خداوند متعال برای بندگانش است، اظهار کرد: لیله القدر تجلی رحمت خداوند متعال است و این شب‌ها سررشته رحمت حضرت حق بوده که همچون خورشید رحمت در آینه زمان در متن ماه مبارک رمضان درخشیده است.

وی با بیان اینکه همه زمان‌ها و مکان‌ها دارای جلوه رحمت الهی هستند، گفت: هم اکنون که در فصل بهار قرار داریم، نشانه‌های رحمت پروردگار در هر بوستان و باغی قابل مشاهده است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اگرچه همه زمان‌ها حامل رحمت الهی و همه مکان‌ها دربرگیرنده رحمت الهی است، اما ظرفیت بعضی از قطعه‌های زمان برای جذب رحمت الهی متفاوت است و ماه مبارک رمضان یکی از آنها است که لیله القدر قله زمانی از نظر جلب، جذب و توزیع رحمت الهی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، سفره رحمت پروردگار برای بندگان است، تصریح کرد: هر مکانی دارای ظرفیت‌های مختلفی است، اما یکی از بالاترین مکان‌ها برای جلب، جذب و توزیع رحمت الهی، مسجد بوده و در واقع، مسجد محل نزول رحمت الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha