پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فلسطین

حوزه/ روز قدس یادآور آواره و بی خانمانی صدها هزار نفر از مردم بومی این سرزمین است و یادآور تخریب خانه ها و مراکز کارها و مزارع این مردم مظلوم به وسیله دشمنان صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، روز قدس از روزهای بسیار مهمی است که مراجع، علما و بزرگان حوزه درباره آن، سفارشات و تأکیدات بسیاری داشته و دارند و در شماره های مختلف، به بازنشر آن خواهیم پرداخت:

* آیت الله العظمی نوری همدانی

روز قدس یادآور جنایت ها و کشتار و قطعه قطعه کردن اعضای بدن ده ها هزار نفر از زن و کودک و پیر و جوان از مردم فلسطین به وسیله صهیونیست های خون آشام است.

روز قدس یادآور آواره و بی خانمان ساختن صدها هزار نفر از مردم بومی این سرزمین است و یادآور تخریب خانه ها و مراکز کارها و مزارع این مردم مظلوم به وسیله دشمنان صهیونیستی است.

روز قدس یادآور این حقیقت است که یک رژیم غاصب تروریستی که پایگاه قدرت های استکباری که در رأس آنها انگلیس و امریکا قرار دارد، مدت ۶۰ سال است که به جنایت های خود ادامه می دهد و این مطلب برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان ثابت شده است که تا این پایگاه استعماری و این غده سرطانی قلع و قمع نشود چهر صلح و صفا نمودار نخواهد شد.

توجه داشته باشیم که با ادامه این فکر و فرهنگ و این حمایت از آرمان فلسطین و با عمل به این وظیفه اسلامی، فلسطین و بیت المقدس به آغوش اسلام بازخواهد گشت.

۱۳۸۸/۰۶/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha