یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی/ هرمزگان

حوزه / مدیریت حوزه علمیه استان هرمزگان در واکنش به حمله وحشیانه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، این جنایت رذیلانه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با انتشار بیانیه ای حمله وحشیانه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

باسم الله القاصم الجبارین

بیش از هفت دهه است که مسلمانان شاهد جنایت رژیم سفاک و خون آشام غاصبین سرزمین فلسطین هستند، اما اقدام جنایتکارانه و با قساوت تمام بیمارستان المعدونی غزه که منجر به شهادت صدها زن و کودک بی دفاع شد، دیگر فقط مسئله جهان اسلام نیست بلکه دل هر انسان آزاده ای را در سراسر دنیا به درد آورده است.

در مقابل چشمان کور سازمان های بین المللی که فریاد ریاکارانه و دروغ دفاع از حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده است، با بمب های اهدایی شیطان بزرگ زنان و کودکان پناه برده به بیمارستان به همراه مجروحان و پزشکان و کادر درمان قطعه قطعه شده و در آتش کینه صهیونیست های کافر سوختند.

لعنت و نفرین خدا بر نظاره کنندگان بی شرم بین المللی، نفرین بر برخی سران نامسلمان کشورهای اسلامی که به جای دفاع از مظلومان غزه کشتی کمک برای گرگ های خون آشام صهیونیست می فرستند، لعن و نفرین همه مسلمانان و آزادی خواهان عالم بر کسانی که با ارسال سلاح و سکوت مرگبار خود دست این جلادان کثیف و بی رحم را بازگذاشته اند.

اساتید، طلاب و عموم حوزویان استان هرمزگان ضمن تسلیت به محضر حضرت بقیه الله(عج) و رهبر عزیز انقلاب از مسئولین نظام و به ویژه دستگاه فعال وزارت خارجه می خواهد با استفاده از همه ظرفیت های ممکن در بسیج سازمان های اسلامی و نهادهای فعال حقوق بشری جلوی این نسل کشی بی سابقه را بگیرند و اعلان می دارد برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین تحت پرچم فرماندهی کل قوا امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، اعلام داشته و متعهد میگردیم تا آزادی سرزمین های اشغالی و مسجد الاقصی که إن شاءالله دور نخواهد بود از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

نادر حقیقی

مدیر حوزه علمیه هرمزگان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha