جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صهوینست

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد: کسانی که با صهیونیست ها به عادی سازی روابط پرداختند، از جمله تشکیلات خودگردان فلسطین سر خود را زیر خاک کردند و جز اعلام محکومیت های خجالت آور کاری نمی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، با گذشت نزدیک به نه روز از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه سازمان های بین المللی و رژیم های مرتجع عربی به سکوت خفت بار خود ادامه می دهند و کشورهای غربی و آمریکا به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان فلسطینی را دفاع اسرائیل از خود تعبیر می کنند.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و از حامیان حقوق بشر در جهان خواست برای دفاع از ملت بی دفاع غزه اقدام جدی و اثر گذار داشته باشند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

نیروهای صهیونیستی وحشی ، در حال کشتار و ویرانی هستند و جهان نیز نظاره گر آن است ، پنج کشور با عضویت کامل در شورای امنیت سکوت می کنند ، حامیان صهیونیست ها توجیه می کنند و کسانی که با صهیونیست ها به عادی سازی روابط  پرداختند، از جمله تشکیلات خودگردان فلسطین سر خود را در خاک کردند و جز  اعلام محکومیت های خجالت آور کاری نمی کنند.

این تصویری خلاصه از  آنچه امروز در میدان اتفاق می افتد است ، و فلسطینیان با توانایی های محدود ، دستهای خونین و با بدن هایی که با ظلم و وحشیگری صهیونیست ها روبروهستند مقاومت می کنند. پس جامعه بشری کجا هستند و طرفداران دموکراسی در جهان و کسانی که به دنبال جامعه ای مستقل، آزاد و عدالت خواه هستند کجا به سر می برند؟ حامیان دفاع از حقوق بشر و کودکان و انسان ها کجا هستند؟

جمعیت "امل" از کشورهای جهان می خواهد تا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار کودکان و زنان فلسطینی ساکت نمانند و سریعاً برای جلوگیری از تجاوزات صهیونیست ها و اجرای عدالت و انصاف نسبت به ملت فلسطین و حمایت  از حقوق قانونی آنها در آزادی و استقلال از صهیونیست های اشغالگر و محکومیت صهیونیست های وحشی غاصب تلاش کنند.

ما خواستار اقدام جدی بشردوستانه برای نجات مردم فلسطین هستیم و دولت های جهان ، از جمله ایالات متحده و غرب - حتی اگر مواضع مختلفی در مورد ماهیت درگیری داشته باشند - باید وظیفه بشردوستانه خود را انجام دهند و قاطعانه در برابر جنایاتی که در حق مردم بی دفاع فلسطین می شود، ایستادگی کنند.

ما به ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا درباره عواقب توجیه جنایات صهیونیستها در کشته شدن هزاران فلسطینی از جمله زنان و کودکان و تخریب خانه ها و مراکز تجاری آنها و آینده آنها و امید به زندگی آنها هشدار می دهیم.

ما تأکید می کنیم که فلسطینی ها حق زندگی آزاد و مستقل در کشور خود را دارند و این وظیفه جهان است که به استعمار و اشغال سرزمین آنها پایان دهد  و در کنار مردم فلسطین در برابر استکبار صهیونیست ها و حمایت نامحدود آمریکایی و اروپایی از صهیونیست ها بایستند.

به امید خدا آینده درخشان فلسطین نزدیک است..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha