یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی امروز با صدور بیانیه‌ای حمایت از آرمان فلسطین را عمل به وظیفه اسلامی دانسته و نوید بازگشت فلسطین و بیت‌المقدس را به آغوش اسلام دادند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در این بیانیه فلسطین را قلب تپنده مسلمانان و مسئله‌ محوری جهان اسلام عنوان کرده و آورده است: روز قدس یادآور جنایت‌ها و کشتار و قطعه قطعه کردن اعضای بدن ده‌ها هزار زن و کودک و پیر و جوان از مردم فلسطین به وسیله صهیونیست‌های خون‌آشام است.

ایشان افزوده است: روز قدس یادآور این حقیقت است که یک رژیم غاصب تروریستی که پایگاه قدرت‌های استکباری که در راس آنها انگلیس و آمریکا قرار دارد، مدت شصت سال است که به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد و این مطلب برای همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان ثابت شده است که تا این پایگاه استعماری و این غده سرطانی قلع و قمع نشود چهره صلح و صفا نمودار نخواهد شد.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی همچنین در این بیانیه به جنگ‌های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه اشاره کرده و آورده است: اکنون که الحمدالله تعالی با جریان این جنگ‌ها قدرت اسلام و ضعف و پوشالی بودن این رژیم اشغالگر روشن گردیده، لازم است برای حمایت از مردم فلسطین و زنده نگه داشتن آرمان فلسطین، مانند سال‌های گذشته بلکه با توجه به وضع دنیای کنونی با خروش بیشتر و گام‌های استوارتر و جمعیت بیشتر به ندا و ابتکار امام راحل اعلی‌‌الله مقامه به همراه کل مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان حاکم لبیک بگوییم و در راهپیمایی روز جمعه 28 رمضان شرکت کنیم.

معظم‌له افزوده است: توجه داشته باشیم که با ادامه این فکر و فرهنگ و این حمایت از آرمان فلسطین و با عمل به وظیفه اسلامی، فلسطین و بیت‌المقدس به آغوش اسلام باز خواهد گشت. 

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha