شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1113688
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
فلسطین

مدیریت حوزه علمیه استان تهران در بیانیه ای اعلام کرد: اگر رهبر عزیزمان  اجازه فرموده و مسئولان نظام صلاح بدانند عموم حوزویان تهران آماده پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدیریت حوزه علمیه استان تهران حمله وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به بیمارستانی در غزه را محکوم و اعلام کرد: اگر رهبر عزیزمان اجازه فرموده و مسئولان نظام صلاح بدانند عموم حوزویان تهران آماده پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه هستند.

متن بیانیه بدین شرح است:

باسم الله القاصم الجبارین

رژیم سفاک و خون آشام و اشغالگر قدس در اقدامی جنایتکارانه و با قساوت تمام بیمارستان المعدانی غزه را با بمب های اهدایی شیطان بزرگ به خاک و خون و آتش کشید.
این جنایت جنگی بی‌سابقه که خلاف همه قوانین انسانی و بین المللی است در مقابل چشمان کور سازمانهای بین المللی که فریاد ریاکارانه و دروغ دفاع از حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده است انجام می‌گیرد که با کمال بی‌شرمی در مقابل این جنایتها سکوت کرده اند.

هولوکاست واقعی توسط سگهای کثیف و هار صهیونیست در بیمارستان غزه به وقوع پیوست و زنان و کودکان پناه برده به بیمارستان به همراه مجروحان و پزشکان و کادر درمان قطعه قطعه شده و در آتش کینه صهیونیستهای کافر سوختند.

لعنت و نفرین خدا بر نظاره کنندگان بی شرم بین المللی، نفرین بر برخی سران نامسلمان کشورهای اسلامی که به جای دفاع از مظلومان غزه کشتی کمک برای گرگهای خون آشام صهیونیست می فرستند، لعن و نفرین همه مسلمانان و آزادیخواهان عالم بر کسانی که با ارسال سلاح و سکوت مرگبار خود دست این جلادان کثیف و بی رحم را بازگذاشته اند.

اساتید، طلاب و عموم حوزویان استان تهران ضمن تسلیت به محضر حضرت بقیه الله عج و رهبر عزیز انقلاب از مسئولین نظام و به ویژه دستگاه فعال وزارت خارجه می‌خواهد با استفاده از همه ظرفیتهای ممکن در بسیج سازمانهای اسلامی و نهادهای فعال حقوق بشری جلوی این نسل کشی بی‌سابقه را بگیرند و اعلان می‌دارد که اگر رهبر عزیزمان اجازه فرموده و مسئولان نظام صلاح بدانند عموم حوزویان تهران آماده پوشین لباس رزم و اعزام به غزه برای دفاع از فلسطینیان مظلوم و نابودی کامل اسرائیل هستند.

امید است رزمندگان جبهه مقاومت در جهان و منطقه به زودی پاسخ قاطع و بازدارنده به این جنایتهای ددمنشانه بدهند.

اللّهمّ انّا نشکو الیک فقد نبیّنا وغیبه ولیّنا وکثره عدوّنا

مدیریت حوزه علمیه استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایرج IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 0
    اسرائیل نابود شد
  • عبدالله IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    قلبم به درد آمده اشکهایم جاری شده این همه تعلل در مقابل این رژیم کودک کش معنایی ندارد من آماده جهادم اگر چه فرزندانم یتیم بشوند