جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
1

حوزه/ در پی بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، حجت الاسلام و المسلمین شریفی رئیس دانشگاه قم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیانیه حجت الاسلام و المسلمین شریفی رئیس دانشگاه قم در پی جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم


إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمینَ مُنْتَقِمُون‏
در آخرین مرحله از جنایات ده‌ها ساله صهیونیست‌های غاصب علیه ملت مظلوم فلسطین، چندین روز است که جهان، شاهد یک نسل‌کشی آشکار است. اوج این قساوت و شقاوت و رذالت، شب گذشته در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه نمایان شد: «شب شرمندگی زمین و زمان». مشاهده اجساد تکه‌تکه شده زنان و کودکان؛ مجروحان و همراهان؛ و پرستاران و پزشکانِ این بیمارستان، دل هر انسانی را به درد می‌آورد. این جنایت هولناک، «سبعیّت صهیونیستی» و «رذالت حامیان غربی صهیونیسم» را به جهانیان نشان داد.
دانشگاه بین‌المللی قم و همه دانشگاهیان شهر قیام و انقلاب، آمادگی خود را برای هر گونه فداکاری و جانفشانی در راه آرمان بلند آزادی قدس شریف اعلام می‌دارند. ما معتقدیم چنین جنایاتی هر اندازه شقاوتمندانه باشد، نه تنها نشانه قدرت و برتری نیست که گواهی گویا بر ترس و بزدلی و شکست مفتضحانه و غیرقابل ترمیمی است که اخیراً متحمل شده‌اند. «قصابان صبرا و شتیلا و المعمدانی» بدانند که چنین جنایاتی نمی‌تواند مانع « امواج کشنده‌ی طوفان الاقصی» شود.
در عین حال، کمترین انتظار از عالمان و آگاهان و دانشگاهیان، در گوشه و کنار جهان این است که نه تنها در محکومیت چنین جنایت هولناکی درنگ نکنند؛ بلکه با قلم و زبان خود و با همه توش و توان خود، اجازه ندهند خون به ناحق ریخته بیگناهان غزه و بیمارستان المعمدانی بی‌جبران بماند. خون‌بهای آن مظلومان بی‌دفاع، چیزی جز ریشه‌کنی صهیونیسم بین‌الملل و آزادی قدس شریف و اخراج این غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین نخواهد بود. و بدون تردید، این کار توسط آزادی‌خواهان و مجاهدان و ظالم‌ستیزان جهان، انجام خواهد گرفت. ان شاء الله تعالی. «وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیز»

رئیس دانشگاه بین‌المللی قم
احمدحسین شریفی
۲۷/ ۷/ ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha