شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لوگو

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و کشتن زنان و کودکان بی پناه مردم مظلوم غزه بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در بیانیه‌ای حمله به بیمارستان غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیَعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیَّ مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

(سوره شعراء/آیه ۲۲۷)

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب یک جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سَبُعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را -با همکاری سازمان صلیب سرخ که به تازگی ماهیت خود را به وضوح از دست داده است - در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی، بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین و کادر درمان را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایت کارانی که این فاجعه را رقم زدند، در جنایات‌شان هیچ حد و اندازه ای قائل نیستند و هزاران کودک و زن را قربانی جنایات خود کردند. مسئولیت این قتل عام بر عهده آمریکایی‌هایی است که به شکل نامحدود و با حمایت از این رژیم سفاک، به او اجازه انجام این قتل عام‌ها را می دهند.

جنایت دهشناک و وحشیانه باندهای قاتل و صهیونیستی، علیه بیمارستان المعمدانی؛ عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند و چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیان شیطان صفتش را نشان می دهد.

بی شک؛ خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران، جزم‌تر خواهد کرد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین المللی و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است، محکوم می نماید و اعلام میدارد که خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقیناً نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است و انتظار می رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت به مسؤولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست، عمل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha