سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نوری همدانی

حوزه/ بر هر انسان آزاده ای لازم است به هر طریق ممکن انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم کودک کش و نامشرع صهیونیست اعلام بدارد و با حضور پرشور این جنایت را محکوم نماید و در موضوع راهپیمایی که نماد یک حرکت اعتراضی نسبت به این جنایت است طبق نظرمسئولان بهداشت و درمان و رعایت مسائل مربوط به وضع بیماری موجود در کشور عمل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت روز قدس به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سالیان متمادی است که بشریت شاهد ظلم وستم عده ای غاصب نسبت به مردمی مظلوم می باشد و هر روز این ستم ها افزایش می یابد و سکوت مجامع بین المللی مرگبارتر و زجرآورتر است و همانطورکه امام راحل رحمت الله علیه فرمودند، مسئله محوری و اول جهان اسلام مسئله قدس شریف است.
بر هر انسان آزاده ای لازم است به هر طریق ممکن انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم کودک کش و نامشرع صهیونیست اعلام بدارد و با حضور پرشور این جنایت را محکوم نماید و در موضوع راهپیمایی که نماد یک حرکت اعتراضی نسبت به این جنایت است طبق نظرمسئولان بهداشت و درمان و رعایت مسائل مربوط به وضع بیماری موجود در کشور عمل شود.
ان شاءالله ملت ایران بار دیگر این تجاوز و ظلم را محکوم خواهند نمود و شکی نیست با اراده خداوند متعال وهمبستگی ملت های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیستی از بین خواهد رفت
ان شاءالله
حسین نوری همدانی
٥اردیبهشت ١٤٠١

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha