پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار به دنبال این است که جامعه از قرآن تهی شود، گفت: دشمن در تهاجم نرم به دنبال آن است که جوان و نوجوان ما قرآنی تربیت نشوند و آموزه های غرب را جایگزین قرآن و سبک زندگی قرآنی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیش از ظهر امروز جمعی از کودکان و دانش آموزان قرآنی کارکنان سپاه حفاظت فرودگاهی شهر بوشهر با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در ابتدای این نشست ضمن ابراز خوشحالی از این نشست، از مدیرکل حفاظت فرودگاه های استان و خانواده های این کودکان به سبب تلاش در جهت گسترش فرهنگ آسمانی قرآن در جامعه تشکر کرد و اظهار داشت: این کار شما باید برای دیگر نهادها الگو شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: قرآن نور است و خانه ای که در آن قرآن خوانده می شود مثل ستاره ای برای آسمانیان می درخشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار به دنبال این است که جامعه از قرآن تهی شود، افزود: دشمن در تهاجم نرم به دنبال این است که جوان و نوجوان ما قرآنی تربیت نشود و آموزه های غرب را جایگزین قرآن و سبک زندگی قرآنی کند به همین سبب کار شما بسیار بزرگ و ارزشمند است و با این کار با اندیشه های جهان استکبار مقابله می کنید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: این کودکان هر مقدار که بزرگ تر می شوند مورد تهاجم بیشتر دشمن قرار می گیرند به همین خاطر هر چه سن آنها بالاتر می رود رشد و مراقبت شخصیتی بیشتری نیاز دارند.

وی با بیان اینکه هر کدام از این کودکان خودشان مبلغی برای فرهنگ قرآنی در جامعه خواهند بود، تأکید کرد: این کودکان نباید رها شوند بلکه باید ارتقاء سطح پیدا کنند.

در پایان این دیدار از کودکان کودکان و دانش آموزان قرآنی توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha