پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجلیل از ۳۴ شهید روحانی در کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد از تجلیل از خانواده های ۳۴ شهید روحانی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیاوش علیزاده، مسئول بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، با بیان اینکه از تمامی خانواده‌های شهدای روحانی استان در دهه سوم ماه مبارک رمضان دیدار و تجلیل می‌شود،اظهار کرد: در این دیدارها حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان، حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی حضور دارند.

وی در این خصوص بیان کرد: در این دیدارها علاوه بر اهدای هدیه مقام معظم رهبری، مشکلات احتمالی خانواده شهدای روحانی بررسی می شود. همچنین استقبال از کنگره ۴ هزار شهید روحانی که در مصلای قم برگزار می شود در دستور کار است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کنگره 4 هزار شهید طلبه و روحانی چهارم خرداد سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این کنگره یک غرفه به استان کهگیلویه و بویراحمد برای آشنای مردم و طلاب جوان با رشادت‌ها، دلاوری ها، ایثار، جانفشانی و از خود گذشتگی طلاب و روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف خدمت از جمله کرونا، سیل، زلزله اختصاص داده شده است.

علیزاده از همه ارگان های دولتی، حوزه های علمیه، کانون های فرهنگی و کسانی که به نوعی آثاری از شهدای روحانی مثل دست نوشته، وصیت نامه، عکس و پوستر و ... دارند، جهت ارائه در نمایشگاه به سازمان بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ۱۰ تحویل و پس از اتمام کنگره مجدداً از بسیج طلاب تحویل بگیرند.

گفتنی است، کهگیلویه و بویراحمد ۳۴ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha