چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امر به معروف و نهی از منکر

حوزه/ در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان به ۳۸ گروه تخصصی در شهرستان خرم آباد مجوز فعالیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در گردهمایی تشکل های مردمی امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام، گفت: عمل به این فریضه الهی و دینی موجب جلوگیری از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد، عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی دانست و افزود: صبر در برابر سختی‌های امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین ویژگی‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

حجت الاسلام رضا حقیان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان هم گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستادی است خدمتگزار و هم سو با آرمان‌ها و اهداف و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی که در راستای ترغیب آحاد جامعه به اجرای این فریضه قدم بر می‌دارد.

وی، گفتمان سازی، ترویج و تبلیغ امربه معروف و نهی از منکر امری ضروری است و افزود: تشکیل کارگروه‌های عمومی، صنفی و تخصصی از مهمترین برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور است.

در این مراسم به ۳۸ گروه تخصصی در شهرستان خرم آباد مجوز فعالیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha