دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ کارشناس فعالیت‌ها و تشکل‌های پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران گفت: برای موفقیت در جهاد تبیین، جنگ روایت‌ها و مدیریت افکار عمومی، آشنایی با تکنیک‌ها و ابزارهای فناوری نوین لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، محمد نصاری، کارشناس فعالیت‌ها و تشکل‌های پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، در نشست ماهانه ویژه معاونان پژوهش سطوح ۲، ۳ و ۴ مدارس استان مازندران با موضوع ارائه دو راهکار برون رفت از انفعال در فضای مجازی، اظهار داشت: یکی از مولفه‌های مهم برای موفقیت در جهاد تبیین، جنگ روایت‌ها و مدیریت افکار عمومی، آشنایی با تکنیک‌ها و ابزارهای فناوری نوین است.

وی ادامه داد: برای بررسی تاثیرات منفی انفعال حوزه‌های علمیه در فضای مجازی در دین باوری و تمدن سازی، در ابتدای امر لازم است بدانیم مخاطب در فضای مجازی به دنبال چه چیزی است و در مرحله بعد، مقالات با محتوای بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو را تولید کنیم.

نصاری تاکید کرد: اگر حوزه علمیه بتواند محتوای متنی خوب تولید و منتشر کند و صفحه اول گوگل را به خود اختصاص بدهد و مقالات وب سایت و وبلاگ خود را به صفحه اول موتورهای جستجو برساند، در فضاهای مجازی منفعل نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این اهداف، لازم است منابع انسانی آگاه، کارآمد، موثر و هدایت‌گر در فضای مجازی تربیت کرد، خاطر نشان کرد: یک طلبه پژوهشگر برای انتشار محتوای مفید، ضروری است دارای وبلاگ و وبسایت باشد، البته لازم به ذکر است که یکی از مهمترین و موثرترین مولفه‌های حضور در فضای مجازی در تمام ابعاد، رعایت اخلاق و تقوا است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha