چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله اعرافی و مسئول هماهنگی گروه های جهادی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور بر ضرورت توسعه و تقویت گروه‌های جهادی تبلیغی طلاب در مدارس علمیه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در دیدار مسئول هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه با تقدیر و تشکر از فعالیت داوطلبانه طلاب و روحانیون در دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی، این اقدامات را متکی به سیره اهل‌بیت(ع) و منبعث از فرمایشات مقام‌معظم رهبری توصیف کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر استمرار فعالیت‌های دبیرخانه و مجموعه جهادگران حوزوی در سطح کشور، افزود: گروه‌های جهادی تبلیغی حوزوی باید رسالت خود را با قوت و قدرت بیشتری در بدنه جامعه ادامه دهند و همیار و کمک‌رسان مردم جامعه باشند، چرا که حضور روحانیت از دیرباز تاکنون در متن مردم بوده و خواهد بود.

آیت الله اعرافی با اشاره به آثار و برکات فعالیت‌های جهادی طلاب، ادامه داد: حوزه علمیه به‌منظور تقویت و گسترش گروه‌های جهادی در سطح مدارس علمیه و طلاب گرامی، از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد و همه ظرفیت‌های موجود را در اختیار این حرکت قرار خواهد داد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام ابوالفضل علیخانی، مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزوی با تشریح اقدامات این دبیرخانه در سال گذشته، به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در سال جاری، برنامه‌های آموزشی، ترویجی و عملیاتی در سطح استان‌ها، با رویکرد اقدام و عمل توسط دبیرخانه‌های استانی با جدیت دنبال می‌گردد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی قرارگاه عملیاتی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه در تابستان آتی، افزود: ۳۰ گروه جهادی به صورت متمرکز در ۳۰ روستای منطقه کم برخوردار شهرستان بابل حضور پیدا خواهند کرد. اقدامات پیش‌بینی‌شده در این قرارگاه شامل عرصه‌های عمرانی، فرهنگی - تبلیغی، بهداشت و سلامت، و با محوریت امر جهاد تبیین خواهد بود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha