یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فخرالدین یوسف پور رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم

حوزه/ رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم تصریح کرد: بی شک فعالیت مؤثر و منسجم رسانه ای در حمایت از آرمان قدس شریف از مصادیق بارز جهاد تبیین در روزگار کنونی است.

فخرالدین یوسف پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که بر اساس تأکیدات خاص مقام معظم رهبری، مساله قدس و فلسطین همچنان باید مسأله محوری جهان اسلامی باشد، اظهار داشت: رسانه های دنیای اسلام و رسانه هایی که در جبهه نخست استکبارستیزی و مقابله با صهیونیسم بین الملل قرار دارند، باید در نوع پرداخت به اخبار فلسطین و قدس شریف و تولید محتوا در این باره به گونه ای عمل کنند که مخاطبان عمومی به معنای واقعی کلمه احساس کنند مساله قدس همچنان اولویت نخست جهان اسلام است.

وی با اشاره به این که فلسطین همواره یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است، افزود: بر اساس کلام و رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، حمایت از قدس شریف و مساله فلسطین، در اولویت برنامه های راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و این مساله به هیچ وجه قابل مسامحه و یا معامله نیست.

این روزنامه نگار و فعال فرهنگی همچنین گفت: در کلام و سیره امامین انقلاب، رژیم نژادپرست و کودش کُش صهیونیسم، یک غده سرطانی در جهان اسلام است که علیه این غده سرطانی و نماد ظلم باید به جهاد برخاست و با حمایت از مظلومان فلسطینی، روز به روز می بایست عرصه را بر قدرت نمایی صهیونیست های غاصب تنگ تر کرد.

وی در ادامه با بیان این که فعالیت رسانه ای در حمایت از آرمان قدس شریف از مصادیق بارز جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: تبیین و تشریح جنایات رژیم اشغالگر قدس از زمان تأسیس تاکنون و نیز تبیین چرایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین از جمله وظایف مهم رسانه های متعهد و انقلابی است که در این زمینه به هیچ وجه نباید کوتاهی و سستی نشان داد.

یوسف پور همچنین افزود: به لطف الهی در هفته های اخیر، تحولات و تحرکاتی در سرزمین های اشغالی مشاهده شده که نویدبخش این مهم است که به حول و قوه الهی، اضمحلال اسرائیل غاصب، سرعت و شتاب بیشتری خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha