جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1021638
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
فائزه هاشمی

حوزه/ فائزه هاشمی، چه به عنوان فرزند رئیس جمهور وقت، چه به عنوان نماینده مجلس وقت و مدیر مسئول روزنامه زن، سوژه مناسبی بود که انتخاب شد و برخی افراد با نفوذ در روزنامه وی، پل ارتباطی غربی ها با فائزه شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی‌شیرازی در یادداشتی درباره اظهارات جنجالی فائزه هاشمی رفسنجانی آورده است:

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مردمسالار دینی در ایران، ده ها مرکز و کانون در امریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی به وجود آمد؛ تا با جمهوری اسلامی ایران مبارزه کنند و نگذارند " اسلام ناب محمدی " رونق بگیرد و مردم جهان از استکبار جهانی رویگردان شوند.

یکی از روش های دشمنان در این میدان، نفوذ بر روی فکر مسئولین بود. برای اثرگذاری، گاهی به سراغ فرزندان آنان می رفتند؛ تا محاسبات مسئول را عوض کنند.

فائزه هاشمی، چه به عنوان فرزند رئیس جمهور وقت، چه به عنوان نماینده مجلس وقت و مدیر مسئول روزنامه زن ، سوژه مناسبی بود که انتخاب شد و برخی افراد با نفوذ در روزنامه وی، پل ارتباطی غربی ها با فائزه شدند.

فائزه، اقرار می کند: مسعود بهنود مشاور من در روزنامه زن بود . ایشان مدت ها قبل از انتشار زن، کلاس های آموزشی برای تحریریه گذاشت .

هاشمی رفسنجانی هم می گوید : دیدم افرادی که مناسب نیستند ، در روزنامه اش کار می کنند .

امام خامنه ای در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ فرمودند: نفوذ برای این است که این محاسبات در ذهن مسئولین عوض بشود. آن وقت، وقتی نتیجه این بشود که فکر مسئولین و اراده مسئولین در مشت دشمن قرار بگیرد، دیگر لازم نیست دشمن بیاید دخالت مستقیم بکند؛ نه ، مسئول کشور همان تصمیمی را می گیرد که او می خواهد .

حداقل درباره فائزه ، این نفوذ کارساز شد و خودش گفت : من ذاتا تند هستم و قابل کنترل نیستم . اعتقاد دارم که باید حقیقت را بگویم ، حتی اگر گزنده باشد .

طبیعی بود که گام را فراتر نهد و وارد گود بعدی شود :

۱. دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود ، به خاطر فشارهایی که بر ایران می آورد ، بالاخره شاید یک تغییر سیاسی اتفاق بیفتد .

۲. تنها راه بازگشت سپاه به پادگان ها این است که در لیست تحریم ها باقی بماند . چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می شود ، منفی است و باید متوقف شود .

۳. حضرت محمد پول های حضرت خدیجه را حرام کرده است .

۴. اگر امیر انتظام را مظلوم و نماد مظلومیت ببینیم ، اصلا امام حسین را نمی توانیم در چارچوب مظلومیت و چنین نمادی مطرحش نمائیم .

کسی که حرف های سران رژیم غاصب صهیونیستی و سران کاخ سفید و پنتاگون را مرور کند ، هرگز تفاوتی بین آنان با سخنان فائزه نمی بیند .

این یک روی سکه است . روی دیگر آن این است که چرا این حرف ها ، زمانی از زبان وی صادر می شود ، که :

۱. مرکز صهیونیست ها در اربیل عراق ، توسط سپاه هدف قرار می گیرد .

۲. انقلاب مردم غزه و کرانه باختری اوج می گیرد و صهیونیست ها را دچار ترس و وحشت و اضطراب می کند .

۳. در آستانه روز قدسیم و بناست در سال جدید که کرونا در سراشیبی سقوط است ، راهپیمایی جهانی علیه اسرائیل با شکوه مضاعف برپا شود .

آیا فائزه هاشمی ، نمی فهمد که حرف هایش ، گستاخانه عظمت دین ، پیامبر اسلام ( ص ) و امام حسین ( ع ) را نشانه گرفته است ؟

آیا فائزه نمی داند که ترامپ قاتل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است ؟

آیا فائزه نمی داند که ترامپ دشمن ملت ایران است ؟

آیا فائزه نمی داند که نظام مردم سالار دینی ، با رای ملت ایران شکل پذیرفته است ؟

آیا فائزه نمی داند ، اگر سپاه نبود کشور هم نبود ؟

آیا فائزه نمی داند ، امیر انتظام جاسوس بود و بر بازرگان اثر گذاشت و به دنبال انحلال مجلس خبرگان بود ؟

امام خمینی ( ره ) در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۶۰ فرمودند : قضیه طرح آنکه مجلس خبرگان منحل بشود که در زمان دولت موقت این طرح شد و بعد هم معلوم شد که اساسش از امیر انتظام بوده و آن مسائل . آن وقت آمدند آقایان پیش ما ؛ همه این آقایانی که ، آقای بازرگان و رفقایش گفتند : ما خیال داریم این مجلس را منحلش کنیم . من گفتم : شما چه کاره هستید اصلش که می خواهید این کار را بکنید ! شما چه سمتی دارید که بتوانید مجلس منحل کنید ؟ پا شوید بروید سراغ کارتان . وقتی دیدند محکم است مسئله ، کنار رفتند .

امام بزرگوارمان در ادامه فرمودند : من می خواهم به شما آقایان بگویم که بیدار باشید و هوشیار ! دشمن های شما پشت همین دروازه های تهران و دروازه های ایران هستند . در داخل این کشور هم دشمن های ایران هستند . یک دسته دشمن نیستند ؛ ( عده ای ) از روی نادانی کار دشمن را می کنند .

امام خامنه ای در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ فرمودند : دشمنان عامل دارند ؛ این که قابل انکار نیست . ملت ، ملت بزرگی است . ملت خوبی است . اما در درون ملت - مثل همه ملت های دیگر - آدم های غریب پرست ، سست عنصر ، مادی و فریب خور هستند .

ایشان در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۵ می فرمایند : " دشمن امروز مشخصا عبارت است از امریکا ، انگلیس ، زرسالاران بین المللی ، صهیونیست ها و دنباله هایشان ؛

حالا دنباله هایشان خیلی اهمیت ندارند ، ارزشی ندارند که آدم اسم از آن ها بیاورد . "

دشمن اصلی در پشت صحنه ؛ انقلاب ، دین ، ارزش ها و نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است . عده ای نیز فریب خورده و در روی صحنه ، در زمین دشمن بازی می کنند و حرف او را تکرار می کنند .

رهبر حکیم انقلاب اسلامی در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۷ می گویند : امروز دشمنان به زوایای زندگی من و شما ملت انقلابی ، با دقت دارند نگاه می کنند که شاید نقطه ضعفی پیدا کنند و از آنجا نفوذ کنند ؛ این مناطق نفوذ دشمن را شناسایی کنید . در مقابل آنها صف آرایی کنید .

مرادمان در تاریخ ۶ دی ۱۳۹۶ فرمودند : باید حدس بزنید دشمن چه کار می خواهد بکند .

در آستانه روز قدس ، دشمن از زبان فائزه ، حرف هایی می زند ، که ذهن ها را متوجه مباحثی غیر از مبارزه با رژیم اشغالگر قدس نماید .

فائزه بداند یا نداند ، مهم نیست . او در راهی قدم گذاشته که خواسته دشمن را عملی می کند و تکلیف ماست در مقابل طرح دشمن صف آرایی کنیم و نگذاریم خواسته دشمنان اسلام و ایران محقق شود .

عذرخواهی تلویحی او در رابطه با اهانت به پیامبر ( ص ) هرگز از گناه او نمی کاهد . فائزه هرگز از اهانت به امام حسین‌ ( ع ) عذرخواهی نکرد . وی از اهانت به سپاه عذرخواهی نکرد . او از اهانت هایی که به ملت ایران و به سردار سلیمانی هم کرده ، عذرخواهی نکرد .

زمانی ، عذرخواهی فائزه هاشمی پذیرفته است که رابطه اش را با مسعود بهنود و مسیح علی نژاد و محافل بهایی ها قطع کند و از تکرار حرف های کژ خودداری نماید .

اهانت به اولیاء الهی نیز چیز ساده ای نیست که با یک اشتباه کردم ، پایان بپذیرد . اگر بحث عذرخواهی باشد ، وی باید از دروغ هایی هم که به هاشمی رفسنجانی گفته ، عذرخواهی کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • س IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 1
    حرفهاتون درست ولی از نگارشتون خوشم نیومد دخترخاله‌ت هست یا اونقد بهم نزدیکین که فایزه خالی خطابش میکنی
    • Mahdi IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      0 0
      از اون ... دفاع نکن