دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1021700
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
قدس

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز در جمع خبرنگاران مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را در شهرستان‌های این استان اعلام کرد.

وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد، ساعت ۱۱ صبح از میدان شهدا به‌سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر آغاز و در پایان مراسم سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: راهپیمایی روز قدس در شهرستان بروجرد از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی این شهرستان میدان یادبود، خیابان بهشت، بلوار بهشت به سمت مصلای نماز جمعه بوده که در پایان مراسم حجت‌الاسلام حسینی، امام‌ جمعه بروجرد سخنران این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس، در شهرستان دورود ساعت ۱۱:۳۰ صبح آغاز می‌شود، عنوان کرد: مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان امام حسین(ع)، میدان آزادگان، بلوار معلم به‌سمت مصلای نماز جمعه است که در پایان مراسم حجت‌الاسلام حسینی نوری امام‌جمعه دورود به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی بیان کرد: راهپیمایی در شهرستان ازنا از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود و راهپیمایان مسیر راهپیمایی را از میدان شهید صادقی به‌سمت مصلای نماز جمعه طی می‌کنند و در پایان مراسم حجت‌الاسلام‌ بیات امام جمعه موقت این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطر نشان کرد: راهپیمایی در شهرستان الیگودرز ساعت ۱۱:۳۰ صبح از میدان آزادی آغاز و مردم مسیر میدان امام به‌ سمت مصلای نماز جمعه را طی می‌کنند که در پایان سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حسینی سرلک امام‌جمعه این شهرستان خواهد بود.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرستان پلدختر ساعت ۱۱:۳۰ ظهر آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان امام و مسجد امیرالمومنین (ع) بوده که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه پلدختر است.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کوهدشت را از مسجد صاحب‌الزمان(ع)، میدان شهدا، میدان امام (ره) به‌سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) عنوان کرد و گفت: راهپیمایی در این شهرستان از ساعت ۱۱ آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت به پایان می‌رسد.

وی عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان سلسله از میدان امام(ره) به‌ سمت مصلای نمازجمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز می‌شود و در پایان مراسم سرهنگ پاسدار فرج‌الهی، فرمانده سپاه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: راهپیمایی روز قدس در شهرستان دلفان ساعت ۱۱:۳۰ آغاز و مردم مسیر سه‌راه ولی‌عصر به‌ سمت مصلای نماز جمعه این شهرستان را طی می‌کنند و در پایان نیز حجت‌الاسلام خانی، امام‌ جمعه دلفان سخنران این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام حیات الغیب یادآور شد: در شهرستان رومشکان نیز راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۲ ظهر از مسجد امیرالمؤمنین(ع) آغاز و راهپیمایان میدان امام‌خمینی(ره) را به‌ سمت مصلای نمازجمعه طی می‌کنند و در پایان مراسم نیز حجت اسلام فاطمی‌نیا امام‌ جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha