شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازار خودرو

امام جمعه یاسوج از آشفتگی بازار خودرو به شدت انتقاد کرد و گفت: بالا رفتن قیمت خودرو به این اندازه چه معنایی دارد؟.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، معاون پارلمانی وزارت صنعت معدن و تجارت با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در این دیدار با بیان اینکه زندگی روزمره مردم با این وزارتخانه گره خورده است، گفتد: هم در بحث بازار و تجارت و هم در زمینه خودرو امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد. باید نیازمندی‌های مردم تأمین شده و جلوی گرانی قیمت‌ها را بگیرید.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کالا در بازار موجود است از تلاش های وزارت صمت در خصوص تامین کالا و بحث تامین مرغ تشکر کرد و گفت: موضوع اصلی که مردم از آن نگرانی دارند، گرانی عذاب آور است.

حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت بغرنج خودرو در کشور و قیمت‌های آن، اظهار کرد: قیمت خودرو به کجا باید برود؟ چه حساب و کتابی در بازار خودرو وجود دارد؟ این مایه تعجب است هر دولتی که می‌آید قولی می‌دهد و عملا کاری انجام نمی‌شود!.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد در ادامه گفت: این مسائل به مردم فشار وارد می کند؛ بالا رفتن قیمت خودرو به این اندازه چه معنایی دارد؟ باید بر این مسائل نظارت داشته باشید.

حسینی با اشاره به تصمیم دولت برای واردات خودرو، یادآور شد: وقتی حرفی زده می شود باید به آن عمل کنند و عمل نکردن به تصمیمات خود مایه تورم و گرانی است ما هم مانند همه موافق تولید داخل هستیم، ولی نه اینکه تولیدات فقط به کام عده‌ای خاص باشد.

امام جمعه یاسوج افزود: وقتی مردم نظارت‌ها را ببینند آرامش پیدا می‌کنند و در می‌یابند که مسئولان کوتاهی نمی کنند، زیرا می‌دانند بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌ها ظالمانه است.

وی در ادامه به موضوع قیمت شن و ماسه هم اشاره کرد و گفت: قیمت شن و ماسه بسیار نگران شده است و بعضی ها از آن سوء استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha