شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عباس محمد حسنی - عقیدتی ارتش

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد: مردم به دلیل محروم ماندن از نمایشگاه قرآن به دلیل همه‌گیری کرونا، امسال با شوق و عطش خاصی به بازدید از این رویداد قرآنی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، در حاشیه بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران، گفت: غرفه‌هایی که من دیدم نشان از شکوه نمایشگاه دارد و میزان استقبال از آن هم خدا را شکر، بسیار خوب بوده است.

وی درباره تفاوت نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های قبل، عنوان کرد: چون نمایشگاه امسال پس از دو سال وقفه برگزار شده است، مسئولان برگزاری سعی کرده‌اند در برپایی آن سنگ‌تمام بگذارند و مجهزتر و به‌روزتر از قبل نمایشگاه را برپا کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مردم به دلیل محروم ماندن از نمایشگاه قرآن به دلیل همه‌گیری کرونا، امسال با شوق و عطش خاصی به بازدید از آن پرداختند که امیدوارم این بازدید و استقبال خوب تا روز پایانی هم ادامه پیدا کند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌الملل قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha