یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بلک

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امروز انتفاضه با برخورداری از توانمندی‌های نظامی و دست برتر در اقدامات رژیم صهیونیستی را دچار آشفتگی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک، صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران، اظهار کرد: همانطور که در شرایط فعلی جهان اسلام مشهود است و در بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب متوجه شدیم، شرایط امروز فلسطین و آرمان فراموش نشدنی جهان اسلام در وضعیت و شرایط خاص قرار دارد که متفاوت با سال‌های گذشته است.
وی افزود: در پی طرح‌های سازشی که غرب و امریکا دنبال آن است متاسفانه تعدادی از حکام خود فروخته عربی و سایر کشورها با برقراری و عادی سازی ارتباط با رژیم صهیونیستی تلاش دارند عملا اسرائیل را در تحقق اهداف شوم خود کمک کنند و عملا امت اسلام و فلسطین را تنها می‌گذارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این اتفاقات در حال انجام است و توطئه فراگیر صهیونیسم مسیر خود را دنبال می کند، بر ماست که این توطئه‌ها و اراده‌های نامیمون را نقش بر آب کنیم و نگذاریم به نتیجه برسد، ادامه داد: از طرفی باید توجه داشت که امیدواری‌ها برای پیروزی‌های سریع امت اسلام و فلسطین ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه روزی جریان انتفاضه با سنگ خواسته‌های خودش را به رژیم صهیونیستی اعلام می کرد، گفت: امروز انتفاضه با برخورداری از توانمندی‌های نظامی و دست برتر در اقدامات، آنها را دچار آشفتگی کرده است.
حجت الاسلام بلک با بیان اینکه همه این شرایط نشان می‌دهد که راهپیمایی های روز قدس و همراهی و همدلی با مردم فلسطین طی سال‌های گذشته نتایج خوبی را به دنبال داشته است، افزود: همین شرایط ما را مصمم ساخته تا در این راهپیمایی روز جهانی قدس و همراهی و همدلی با مردم فلسطین حضور یابیم.
وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته شیوع کرونا محدودیت‌هایی را در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ایجاد کرد، عنوان کرد: به نظر می رسد امسال این مشکل را نخواهیم داشت و از این رو توصیه می کنیم مردم چون سنوات گذشته حضور پیدا کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: در اتفاقات اخیر اوکراین غرب با آن برخوردهای چندگانه خود نشان داد و به ما فهماند که امیدی به ساز و کارهای پوشالی آنها برای احقاق حقوق مردم فلسطین وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha