شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روز قدس

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان از امت غیور و شهیدپرور ایران برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: مسلمانان باید تا نابودی کامل اسرائیل دست از مبارزه برندارند. امام خمینی (ره)، روز جهانی قدس ، روز کابوس اسرائیل و زبونی مستکبرین و روز امید برای همه آزادیخواهان عالم است.

پیام مقتدرانه حضرت امام خمینی (قدس سره) در ابتدای انقلاب اسلامی، پیام ظلم‌ستیزی و مبارزه انقلاب اسلامی با ستم در تمام نقاط دور و نزدیک عالم بود و به مستکبران جهان فهماند که دیگر آسایش نخواهند داشت و اینگونه است که با گذشت ۴۳ سال، احساس تنفر و مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی روز به روز در تمامی جهان گسترش یافته است.

رژیم زالو صفت منحوسی که از لجن پراکنی بین اقوام مختلف و نابود کردن نخبگان ملتها و مکیدن خون مظلومان فربه شده است. امروز با مخدوش کردن حریم امن مسجد الاقصی هر چه بیشتر به پایان خود نزدیک شده است.

یقینا تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی، نشأت گرفته از پیام متعالی روز قدس است که پس از گذشت هفت دهه از اشغال فلسطین می توان آن را نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملّت فلسطین علیه رژیم جعلی صهیونیستی دانست و این تحوّلات و تحرّکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

ما طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان با لبیک به آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظلّه العالی) در جهت حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان و مقابله با ظالمان و زورگویان به پا خاسته و از امت غیور و شهیدپرور ایران برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha