جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1021899
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی، امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب

حوزه/ اظهار نظرهای کارشناسان و مسئولین نظامی صهیونیست، نشان از آغاز فرو پاشی هیمنه غاصبان قدس و احساس ناامنی برای شهرک نشینان، جهت ادامه اشغالگری و ابتدای مسیر مهاجرت معکوس می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی، امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در یادداشتی، با عنوان «راهبرد استراتژیک امام راحل»، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ

امروز برکات آن نگاه بلند و دور اندیش امام راحل و عظیم الشأن در موضوعات مختلف و در حوزه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و نظامی را شاهدیم و بحمدالله در عرصه های مختلف، بنیان مستحکم و مرصوصی را بوجود آوده ، از جمله در سیاست خارجی و بین المللی، یک راهبرد استراتژیک که دیدگاه و سیاست اصولی را در برایر ظالمان ترسیم نموده است.

چه بسا اگر آن نگاه دور اندیشانه حضرت امام(ره) نبود، جریان نفاق و ایادی ضد انقلاب در داخل، نگاه او را تحریف نموده، اما نفس اینکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس قرار دادند، خیلی از حرکات شیطنت آمیز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را در تحربف موضوع مهم فلسطین و مقاومت مردم خستگی ناپذیر در مقابل ارتش تا دندان مسلح اشغالگر را تحت الشعاع قرار گرفت.

اما تصمیم بنیانگذار نظام اسلامی در مقابل خوی تجاوزگری سران رژیم صهیونیستی، تا بدانجا دقیق و حساب شده است که هیچ کس نمی تواند، کوچکترین خدشه ای بر آن وارد کند، چون سیاستی قطعی و مسلم است که در دستور کار سیاست خارجی ایران اسلامی قرار دارد.

همین سیاست حکیمانه امام(ره) موجب شد که در سایر تصمیمات رجال سیاسی، قهرمانان ورزشی و سایر حوزه ها، خود را نشان دهد، از جمله ورزشکاران ایرانی هرگاه در مقابل ورزشکاری از رژیم کودک کش صهیونیستی قرار می گیرد، از مسابقه با او امتناع نموده، همین حرکت خدا پسندانه ورزشکاران حامی مردم فلسطین باعث شده تا سایر ورزشکاران ظالم ستیز و مردم آزاده دنیا، تحت تاثیر راهبرد ضد اشغالگری ایران اسلامی قرار بگیرند.

دل کندن یک قهرمان در یک قدمی رفتن بر روی سکوی موفقیت جهانی، آن هم با امتناع از رویارویی شدن با ورزشکاری از رژیم اشغالگر قدس، همان شعاع انوار دور اندیشی امام راحل می باشد که در سایر آزادگان عالم پراکنده شده و درس عبرتی برای مدعیان فهم سیاسی است که در داخل سنگ وفاداری از اسرائیل غاصب را به سینه می زنند.

در عین حالی که در چند سال اخیر برخی از سران دولت های مرتجع عربی، تلاش زیادی برای عادی سازی با غاصبان قدس انجام داده ، بلکه واقعیت مطلب اینکه جایگاه و پایگاه مردمی را در بین ملت های عرب ندارند.

ماهیت حقیقی اسرائیل غاصب را باید در رسانه های آن کشور سراغ گرفت که اظهار نظرهای کارشناسان و مسئولین نظامی صهیونیست، نشان از آغاز فرو پاشی هیمنه غاصبان قدس و احساس ناامنی برای شهرک نشینان، جهت ادامه اشغالگری و ابتدای مسیر مهاجرت معکوس می باشد.

اینجاست کلام حکیمانه رهبری فرزانه در خصوص آینده رژیم غاصب صهیونیستی که فرمودند: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.»، با توجه به خیزش روز افزون مردم مظلوم فلسطین و خصوصا مقاومت همراه با جانفشانی، جوانان دیار قدس که روزی به سنگ و امروز با ساخت موشک های تولیدی خود خواب راحت را از چشمان ظالمان به حقوق مردم آواره گرفته و روز به روز به نابودی اشغالگران نزدیک می شویم.

مکلفیم در همه موارد خصوصا در موضوع مقابله با اشغالگران قدس، گوش بفرمان رهبری حکیم و فرزانه باشیم که در حقیقت، خود لبیک به ندای پیامبر رحمت و مهربانی که فرمودند: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»، می باشد.

سید روح الله زمانی موسوی

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha