دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دختران نوجوان

حوزه/ ویژه برنامه «مهمانی ملکوت» ویژه دختران ۱۲ تا ۱۷ سال به همت امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه مهمانی ملکوت شب گذشته به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت و اداره آموزش پرورش برای دختران ۱۲ تا ۱۷ سال در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

این ویژه برنامه با همکاری ۱۰۰ نفر از خادمان امور فرهنگی خواهران و با حضور ۵۰۰ دختر نوجوان از ساعت ۲۲ برگزار شد.

در این ویژه برنامه معنوی پس از پذیرش نوجوانان شرکت کننده در برنامه در قالب بخش حسینیه عمار فیلم« آبادان ۱۱۶۰» برای دختران نوجوان پخش شد.پس از پخش این فیلم که بیانگر تلاش ها و مجاهدت های دختری نوجوان در روزهای مقاومت آبادان در برابر حمله رژیم بعثی است، خانم شکوهیان به عنوان تحلیل گر و شاهد داستان فیلم به روی صحنه آمد و بخش‌هایی از فیلم را برای دختران نوجوان تحلیل کرد.

پس از این، مراسم دعا و مناجات خوانی برای دختران نوجوان برگزار شد و محفل مناجات خوانی با قرائت بخشی از مناجات شبانه ماه مبارک رمضان از سوی خانم افراسیابی انجام شد.

برگزاری مسابقه، اهدای جایزه و غبارروبی ضریح مطهر بانوی کرامت همراه با انجام مراسم مداحی از سوی نوجوانان شرکت کننده با عنوان «خادمان نوجوان»، بخش دیگری از برنامه‌های صورت گرفته در این محفل معنوی از سوی خادمان امور فرهنگی بود.

جنگ شادی دخترانه با اجرای آقای کشاورز و اجرای نمایش شاد و مفرح و مسابقه و پرسش از نوجوانان شرکت کننده در برنامه و اجرای گروه سرود «دختران بهشتی» نیز در این محفل معنوی برگزار شد.

توزیع وعده سحری و مهمانی بر سفره حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و نقش دختران به عنوان مادران، مربیان و مجریان این سند در گام دوم انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام درودی، برگزاری نماز جماعت و ثبت‌نام از دختران برای «کارگاه گام دوم انقلاب» پایان بخش این محفل معنوی و دخترانه بود.

لازم به ذکر است: «کارگاه گام دوم انقلاب» با هدف پاسخگویی به پرسش های دختران پرسشگر و متقاضی از طریق سایت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و کانال معصومانه برای دختران نوجوان اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha