جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی واعظ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: مسئولان حوزوی و طلاب عزیز استان گلستان، در روز قدس یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دینداری را معنا بخشیده و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مدظلّه العالی پیرامون جهاد تبیین، هویت پوشالی و کودک‌کش رژیم اسرائیل غاصب را به تصویر می کشند.

خانم سیده نفیسه واعظ حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در گلستان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس که با اندیشه والای حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در سال ۱۳۵۸ نامگذاری شد، در حقیقت حاوی پیام مقتدرانه مقاومت، ایثار، مبارزه، آزادی‌خواهی از یوغ سلطه‌طلبان و استکبارستیزی در مقابل ظلم‌ و ظالم بود. ‌

وی افزود: نگاه جمهوری اسلامی ایران به مسئله فلسطین و نیز حمایت از مظلوم در اقصی نقاط گیتی، دینی، انسانی و حقوق بشری است و این موضع در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران، ثابت و همیشگی بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: اگرچه دست مسلمانان همواره از تسلیحات جنگی خارج بوده است اما قدرت ایمان، اراده و اتحاد در مقابله با کفر، آسایش را از دشمنان ربوده است؛ حوادث و توطئه‌های کور دشمنان هر زمان به شکل جدیدی صورت گرفت و هر سال با آغاز ماه مبارک رمضان و به‌ویژه روز قدس، خیانت آنان در کشتار و به شهادت رساندن مردم مظلوم فلسطین به نهایت می‌رسد.

خانم حسینی‌واعظ ابراز کرد: امروزه ابتکار عمل و ذهن پویا و فعال جوانان فلسطینی و از طرفی قدرت تسلیحاتی فلسطینی‌ها موجب شده رژیم صهیونیستی که همواره از موضع قدرت صحبت می‌کرد، از مواضع خود عقب‌ رفته و به مذاکره روی آورد و البته این امر، حاصل مقاومت ملت بزرگ فلسطین و حفظ روحیه شهادت‌طلبی آنان بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و حمایت ایشان از انتفاضه فلسطین، گفت: ملت بزرگ ایران که خود قربانی خیانت‌های استکبار جهانی بوده، با سلاح ایمان و مقاومت و با رهبری امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و حمایت‌های همه‌جانبه مردم انقلابی و ولایی توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، تصریح کرد: اکنون مردم مؤمن ایران که خود سختی‌های شرایط جنگ و از دست دادن عزیزترین افراد را تجربه کرده‌اند، به همراه تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، وظیفه دارند تحت فرامین داهیانه رهبر معظم انقلاب از جهاد و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند؛«کونوا للِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا»؛ و ان‌شاءالله به زودی شاهد آزادی قدس شریف از لوث سفاکان غاصب اسرائیل خواهیم بود زیرا وعده الهی حق است.

خانم حسینی واعظ، اظهار کرد: پس از دوسال بیماری کرونا، روز قدس امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد که امید است همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه و دلسوزانه مسئولان و مردم روزه‌دار به ویژه مسئولان حوزوی و طلاب عزیز استان گلستان، یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دینداری را معنا بخشیده و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مدظلّه العالی پیرامون جهاد تبیین، هویت پوشالی و کودک‌کش رژیم اسرائیل غاصب را به تصویر کشیده و اعلام نمایند که قدس عزیز هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای فلسطین، شهدای محور مقاومت و تمام شهدای اسلام و کشور عزیزمان، و سلام و درود بر روان مطهّر امام راحل عظیم الشأن رضوان‌الله‌تعالی‌علیه گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان یک بار دیگر حمایت خود را از فرامین داهیانه مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مدظله‌العالی اعلام می دارد و از درگاه خداوند متعال عزت اسلام و مسلمین و وحدت هر چه بیشتر ملت‌های مسلمان را مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha