پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قدس

حوزه/ مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) بندر ترکمن، شرکت هرچه باشکوه در راهپیمایی سراسری، روز قدس را اوج تبلور تقابل حق از باطل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گلستان، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) بندر ترکمن و پایگاه بسیج این مدرسه علمیه، مردم به به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده و آورده اند:

روز جهانی قدس روز اسلام و روز تبیین آرمان‌های عدالت خواهی و حقوق آزادگان جهان و میراث جاودانه و ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که اوج تبلور تقابل حق از باطل است، می باشد.

ملت غیور و شهیدپرور ایران با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نشان می‌دهند و خواهان رهایی فلسطین مظلوم از پوشالی اسرائیل غاصب هستند.

امسال نیز، بار دیگر با مشت‌های گره کرده خود به دفاع از فلسطین برمی‌خیزند تا ستمگران بدانند که جهان اسلام همیشه پشتوان فلسطین بوده؛ و از حق مظلومان دفاع خواهد کرد.

پایگاه مدرسه علمیه حضرت فاطمة زهرا سلام الله علیها بندرترکمن، به پیروی از فرمان الهی و رهبر خردمند و فرزانه انقلاب با شرکت در راهپیمایی ضرورت نابودی صهیونیسم غاصب و پیروزی فلسطین مظلوم و بی گناه را به جهانیان گوشزد کرده و برای روحیه بخشی به این ملت بزرگ و یادآوری روز بزرگ قدس، همگان را به شرکت هرچه باشکوه در راهپیمایی سراسری دعوت می‌نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha