دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فق

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل در پیامی ضمن دعوت آحاد مردم برای حضوری پر شکوه در راهپیمایی روز قدس، این روز را میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانه درایت و هوشمندی امام خمینی(ره) دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل در پیامی ضمن دعوت آحاد مردم برای حضوری پر شکوه در راهپیمایی روز قدس، این روز را میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانه درایت و هوشمندی امام خمینی(ره) دانست.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمٰن الرّحیم

«سبحان الّذی أسریٰ بعبده لیلاً من المسجد الحرام إلیٰ المسجد الأقصیٰ الّذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هوالسمیعُ البَصیر»

«روز جهانی قدس روز تبیین آرمان‌های عدالت‌خواهی و حق جویی آزادگان جهان به عنوان میراث جاودانه و ماندگار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و اوج تبلور تقابل حق و باطل است».

روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین و روز فریاد برای رهایی قبله‌ اول مسلمانان جهان از چنگال صهیونیست‌های غاصب غارتگر است. این روز، میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانه درایت و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی آن امام عزیز به اندیشه وحدت و انسجام امت اسلامی در مقابل زورگویان جهانی است.

روز جهانی قدس، نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی، نمایش صلابت مسلمانان و اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از ظلم و ستم مستکبران و تروریستان جهانی به ویژه رژیم منحوس تروریست و اشغالگر قدس و حامیان آن است.

گرامیداشت روز قدس و ابراز همدلی و همبستگی با مردم فلسطین و نمایش قدرت توده‌ها علیه بیداد رژیم مستکبر صهیونیستی، وظیفه‌ای انسانی، دینی و جهانی است.

بدون شک راهپیمایی جهانی روز قدس، کلید انسجام بیرونی ملت‌ها و نیز وحدت درونی و جهادی گروه‌های مقاومت فلسطین است که باید هرچه باشکوه‌تر و گسترده‌تر و با هدف افزایش اقتدار و روحیه ملت مظلوم فلسطین برگزار شود.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعت‌ها و عبادات همه عزیزان در ایام‌الله رمضان المبارک و ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و ادای احترام به ارواح مطهر شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت، به ویژه سیدالشهدای مقاومت اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستم و مردم سلحشور، غیور و انقلابی شهرستان دارالشهدای آران وبیدگل را دعوت می‌کنم تا به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی، پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت نموده و همصدا با همه مسلمانان جهان، فریاد بیزاری از دشمنان را سر دهند، چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه‌الله)، همه، دولتمردان، روشنفکران، عالمان دینی، احزاب و گروه‌ها، جوانان غیور و دیگر قشرها باید جایگاه خود در این حرکت سراسری را بیابیم و نقش ایفا کنیم. این است آن چیزی که کید دشمن را باطل می‌کند و برای این وعده الهی؛ اَم یُریدونَ کَیدًا فَالَّذینَ کَفَروا هُمُ المَکیدون، مصداقی آخرالزمانی به وجود می‌آورد که وَ اللهُ غالِبٌ عَلی اَمرِه وَ لکِنَ أَکْثَرَ النَّاسِ لاَ یَعْلَمُونَ».

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه آران و بیدگل

۲۷ رمضان ۱۴۴۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha