جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1021991
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
، حجت الاسلام حسن عبدی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین

حوزه/ عادی سازی روابط سران مرتجع عرب با رژیم کودک کش صهیونیستی هرگز فراموش نخواهند شد و این خیانت بزرگ لکه ننگی بر دامان آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام حسن عبدی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین در یادداشتی، با عنوان «عادی سازی خیانت آشکار»، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیر* الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ»؛

جمعه آخر ماه مبارک رمضان به دستور بنیانگذار نظام اسلامی حضرت امام(ره) جهت حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین به روز قدس نامگذاری شده، برگرفته از ژرف اندیشی و پیروی از سیره اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در حمایت از مظلوم، آن مرد الهی و دور اندیش می باشد.

حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین نه تنها یک حق مشروع در اسلام و حقوق بین الملل معاصر می باشد، بلکه یک وظیفه دینی ، ملی و انسانی هر مسلمانی هست، در آموزه های دینی یک وظیفه شرعی غیر قابل تردید همه مسلمانان و نیز یکی از اصول سیاست خارجی دولت های اسلامی، دفاع از امت اسلامی در برابر متجاوز و ستمگر می باشد، نه تنها مردم فلسطین بلکه هر مسلمان دیگری که باشد.

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: هر کس فریاد مظلومی را بشنود که مسلمان را به یاری می طلبد اما به کمکش نرود، مسلمان نیست.

علاوه بر این عقل هر کس حکم می‌کند که جامعه اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند، چون مسلمانان همگی یک امت واحده هستند، بنابراین اگه در جایی به مسلمانی ظلم شد، در حکم ظلم به همه مسلمانان بوده، پس مسلمان باید از خودش و امتش دفاع کند.

از آنجا توسعه طلبی اشغالگران قدس به اسم شهرک سازی در سرزمین های مسلمانان مظلوم فلسطین، بدنبال ترویج خشونت و خوی وحشی گری با چاشنی جوخه های ترور بوده، اما هرگز رزمندگان و جوانان فلسطینی هرگز به خود ضعف راه نداده، بلکه برای آزاد سازی سرزمین آباء و اجدادی خود از دست متجاوزان صهیونیست لحظه ای از پای ننشسته و ایده شیطانی« از نیل تا فرات» را به دیوار کشی دور خود بسنده کرده است.

تاریخ هرگز جنایت سران مرتجع و دولتهای عربی که به جای دفاع از مظلومین فلسطین به دنبال عادی سازی روابط با رژیم تروریست و کودک کش صهیونیست بوده را هرگز فراموش نخواهد کرد و این خیانت لکه ننگی بر دامان آنها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha