چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید اسماعیل خطیب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: روز جهانی قدس، تا همیشه‌ی تاریخ ماندگار است و ملّت فهیم ایران اسلامی، هم‌راه و هم‌دل با سایر ملل اسلامی، با حضور یک پارچه خود در راهپیمایی این روز، فریاد بلند علیه اشغال و تجاوز به ملّت مظلوم فلسطین را، سر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات، با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، بر ضرورت و اهمیت این روز در جامعه تأکید کرد.

متن پیام وزیر اطلاعات به این شرح است:

روز جهانی قدس به تدبیر هوشمندانه‌ی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌ تعالی‌علیه)، به عنوان نقشه‌ی راه تحقق آزادی سرزمین فلسطین شریف تعیین گردید و ان‌شاءالله، با زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) به سرانجام خواهد رسید.

روز جهانی قدس، نوید بخش حمایت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین است و این نهضت حق‌طلبانه تا محو کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی از صفحه‌ی روزگار (که بنای حاکمیت سفاک آن بسان تارهای عنکبوت سست و لرزان است) ادامه خواهد داشت.

روز جهانی قدس افشاء کننده‌ی معیارهای دوگانه نهادهای بین‌المللی و مدعیان دروغینِ حقوق بشر است که آگاهانه چشمانشان را به روی کشتار بی‌امان ملّت‌های مظلوم یمن، سوریه، فلسطین، ... و توسعه‌ی غیرقانونی شهرک‌سازی در اراضی اشغالی بسته‌اند.

روز جهانی قدس، تا همیشه‌ی تاریخ ماندگار است و ملّت فهیم ایران اسلامی، هم‌راه و هم‌دل با سایر ملل اسلامی، با حضور یک پارچه خود در راهپیمایی این روز، فریاد بلند علیه اشغال و تجاوز به ملّت مظلوم فلسطین را، سر می‌دهند.

سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله ‌تعالی ‌فرجه‌الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد نیز، در جهاد علیه رژیم صهیونیزم غاصب فعالانه حضور داشته و دسیسه‌های شیطانی آن تروریست‌های کودک‌کش را همچنان نقش بر آب می‌نمایند. ان‌شاءالله دوشادوش ملّت فهیم و انقلابی و ظلم‌ستیز ایران اسلامی، در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت خواهند کرد.

سیّد اسماعیل خطیب

وزیر اطلاعات

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha